2/10/2010

Madina Lake


 Реших да започна нещо ново. Забелязах, че има доста блогове само с музикални постове. Та реших аз да ранообразя моя със такъв пост. И първите под ножа са Мadina Lake - най-новата група която открих.
  Ако си падате по алтърнатив групички с вокал със симпатичен глас, но не държите на външния вид на музикантите, тази група е за вас.
  Лично при мен това е първата група от доста време насам (от Three Days Grace насам, за да бъдем точни), която ме привлича толкова силно и всички песни ми харесват. Звучат свежарски, текстовете са доста интересни и .. закачливи? :D Абе въобще имат яки песнички.
  Мой фаворите е песента Pandora, доста забавен текст (поне за мен) и ритмична, абе много съм си я харесала. Също така Here I Stand ви препоръчвам, ако ще ги слушате за първи път, тя хваща от първото слушане. Точно тази песен ме размазва доста здраво, може би заради текста, който ми пълни душата, или пък по начина по който вокала предава текста хах, много добре се получава. Третата песен, която ще препоръчам е House Of cards, също доста зарибяваща и приятна песничка.
  какво да ви кажа, като в момента нямам думи от силата с която ме пометоха. Просто ме отнесоха като урагана Катрина селска къщурка. Препоръчвам ви да ги чуете, нямат огромна дискография - само два албума, но определено си заслужава. Ако имате подобен вкус на моя, тогава 100% ще ги харесате. И понеже гледам само приказвам, а не показвам, ето ви зарибяващата песен Here I Stand:

Няма коментари:

Публикуване на коментар