2/14/2010

Перфектното момче?

  
 Е не, не, не, това не е приемливо! Днешните представи на момичетата за перфектното момче ... Вие забелязвали ли сте ги? Просто ще ви ги опиша с няколко думи: батко, с много пари, яка кола и голяма пиш.... еща машина! Не ме разбирайте погрешно, ама може ли това да са критериите на едно уважаващо себе си момиче? Пари, коли и секс? Къде попаднах? В какво време живея? 
   Интересно ми е къде отидоха онези мечти, които имахме като малки за принца на белия кон? Не трябваше ли само като го погледнеш в дълбоките, красиви и страстни очи да се разтапяш? Или пък при шепота му в ухото ти да не знаеш къде се намираш? При всеки негов допир да се чувстваш както никога преди? Да те разбира, сякаш цял живот е бил с теб? Просто да бъдеш с него да те кара да се чувстваш толкова щастлива, че да не виждаш нищо около сбе си? 
  Къде отидоха всички тези ценности? Сега се държи на дебелината на портфейла, годината на колата, големината на пакета и лицето (трябва да е излезнал от списание). Не ме разбирайте погрешно, ВСЕКИ държи на външния вид. И ако ми кажете, че вие не държите на това ще е доста дебела и мазна лъжа. Но всеки има различни разбирания за красота. Всеки е харесван, защото имаме различни вкусове. Ако харесвате големи уши, криви зъби, орлови носове и т.н. за вас са страхотни такива момчета, но за друи може да отвратителни, защото те харесват други неща. Така че когато ми кажат, че съм била претенциозна относно външния вид на момчето ми иде да им забия голям шамар, просто защото не е вярно! 
   Идеята ми беше, че днешните представи на момичетата за перфектното момче са толкова изкривени, преобърнати и ненормални, че ме карат да повръщам. Ако харесвате някой харесвайте го заради него самия, не заради парите му, колата му или външния му вид. Все пак според мен е важно да има кой да ви кара да се усмихвате, смеете и забавлявате. Пък ако сте влюбени, секса винаги ще е страхотен ^^ (от където се сещам, че ако още нямате такъв опит, като мен, гледайте първия път да е с не толкова опитен или поне не толкова добър. Принципа е като при целувката - ако първият ви се целува като бог, всички останали ще са не достатъчно добри :D но това просто в кръга на шегата =P)

Няма коментари:

Публикуване на коментар