2/12/2010

Малко за цитатите


 Както седях и си се радвах на гласа на Адам и на новия албум, реших малко да поразсъждавам върху текстовете и точни извадки от тях. How lame, I know. Ама ... нямам си друга работа в петък вечер (освен да пиша дъъъълга тема за Алеко Константинов, а нали се сещате колко обичам това). 


I can't stop the rain 


but I can stop the tears 
Oh I can't fight the fire 
But I can fight the fear 
 Много добре казано, поне според мен. Винаги можем да се борим срещу всичко, което, естествено, не е натурално, така де, от природата. Абе разбирате ме, исках да кажа, че винаги можем да се преборим с депресията покрай Св. Валентин, сълзите от разбитото сърце или пък от страха да се впуснем в нещо ново. Хората са силни същества, българите, колкото и храна да се изсипва върху тях, са едни от най-силните хора, според мои изчисления. Е, като не ги мързи естествено. Но идеята ми е, че защо винаги трябва да униваме, да се депресираме и да се затваряме в себе си заради някое момче (или момиче), заради някакви незначителни неща, които, ако си добър човек и не си някакъв двуличник или пропаднал, абсолютно винаги ще се оправят? Така че Адам е прав - stop all that bullshit and be strong (тва последното аз си го измислих xD) А за информация - песента е No More.


I'll be the 
First to say 
That now I'm okay
And for the first time
I've opened up my eyes
This was my worst love
 Колкото и депресарско-баладична да звучи Last To Know не мога да отрека, че е доста оптимистична песен. Имам предвид, замислете се, в първия припев пее (знам че не съм го постнала), че това му е първата любов, ала бала, ама по-нататък замества болката с омраза. Колкото и грубо, глупаво и неправилно да звучи, аз съм съгласна. Ами какво, не е ли прав? По-добре да мразиш някой, от колкото да страдаш и да се тормозиш. Отваряш си очите, осъзнаваш се, че е боклук и му теглиш .... ушите? Way to go!


Every street in this city




is the same to me



Everyone's got a place to be


but there's no room for me
 Това е един от любимите ми цитати (+ следващия) и е от песента Someone Who Cares (любимата ми от 22 Септември насам). Може би, защото на моменти се чувствам точно така. Всеки от заобикалящите ме си имат личен живот, а някак си при мен това липсва. Имат гаджета (не обичам да използвам тази дума, но трябва да контрастира със обикновени приятели), други приятели и странични хобита и занимания .. и купони. А аз се чувствам като зубрач, който постоянно учи, седи си в тях, няма социален живот, личен почти липсва, бе направо идиля. Ама както и да е, няма да говорим ПАК за мен, а за цитата. Та ако и вие се чувствате така, не сте единствени. Има една по-стара песен (пак на Three Days Grace) където се пее че не сме единствените, който се чувстваме така и заедно можем да сме по-силни (препоръчвам ви да чуете One-X и да изгледате клипа на Pain). В интерес на истината на това ми се базира татуировката, която е залепена отзад на гърба ми. Та .. да .. Let's move on!


Why is it so hard to find someone
who cares about you ?
When it's easy enough to find someone
who looks down on you
 Съшата песен, друг цитат- припева. Е, добре де не е ли така. Ако искаш да си намериш половинка ще ти е доста трудно, защото е пълно с надменни хора, а тези, на които им пука за теб са съвсем малко и редко се срещат. За приятелите се отнася същото (тук не мога да се оплача, но не мога да не говора). Може да имате хора, които смятате за приятели, но те да се смятат за нещо повече от вас? Като например как тяхното е по-трудно, по-готино и по-важно? Ей такива индивиди с лопата да ги ринеш и с тор да ги замеряш.






Cause life starts now.








You've done all the things that could kill you somehow and you're so far down






but you will survive it somehow because life starts now.
 Песента е Life Starts Now. И е толкова истинска и вярна и оптимистична. Винаги, когато си мислиш, че няма на къде по-зле си прав, значи ти остава само нагоре, което е хубаво, нали? Така поне ще можеш да оцениш всичко, което ти се случва и ще знаеш,  че от сега нататък можеш да се радваш,предстоят ти само хубави неща. Тъй че стегни се =]


All this hate take your heart and let it love again.
You will survive it somehow.
 Знам, че споменах по-нагоре, че е хубаво да превърнеш болката в омраза, ама нали се сещате, че идва време в което и това трябв ада си отиде. Просто да оставите всичко да си отиде. Болка, омраза - всичко. Тогава вече ще сте готови да се впуснете отново във връзка. Колко време ще ви е нужно зависи лично от вас и от волята ви. (песента е същата)
Just let me say one thing
I've had enough
You're selfish and sorry
You'll never learn how to love
 Bitter Taste. Не знам има ли смисъл да коментирам, малко ще се препокрия с горното си мнение. Тъй че това само ще го споделя, за да се насладите на идеята =]


Break, away from everybody
Break, away from everything
If you can't stand the way this place is
Take yourself to higher places
 Песента е Break. Текста е велик. И не няма предвид, да се напушите, моля нека си имаме уважението. За мене това "higher place" обикновено е музиката. В нея винаги мога да избягам от всичко. Може да не мога да свиря на нищо, да пея като инвалид, но мога да почувствам песента, текста и музиката. Мисля че това ми е напълно достатъчно. Интересно ми е да разбера кое е вашето такова място, където бягате от света. Както казват в youtube "Live your interesting responds in the comment section below!" (Рей Уилиям Джонсън xD От където се подсетих за Doin' your mum ама както и да е ! :D)


I feel numb
I can’t come to life
I feel like I’m frozen in time
 World So Cold. Ами отмрази се и се върни към живота. Не всичко свършва, когато любимия/та те напусне (поне за това става въпрос в песента). Така че си дигни и завържи гащите и покажи какво можеш. Колкото и да боли. Пък ако боли - мрази. После ще му мислиш за останалото.
Livin’ in a world so cold
Wasting away
Livin’ in a shell with no soul
Since you’ve gone away
Livin’ in a world so cold
Counting the days
Since you’ve gone away
 Тва съм го преживяла (sort of) и наистина боли. Да му се невиди, Адам, прав си. Знам, че и вие сте преживявали подобно нещо .. и няма какво да кажа .. насладете се на песента? А тя е същата.


All I want is a little of the good life
All I need is to have a good time
 Някои критици обявиха тази песен (The Good Life) за провала в албума, но не мога да съм по несъгласна с тях. Извинявам се, ама е много нахъсваща. Поне за мен. Е не е ли така? Веднъж живеем ако не си прекараме добре, тогава за къде сме? Това си е завършваща песен за албума. Доста обобщаваща. И като сме на темата да цитирам още нещо от песента:


I don't really know who I am
Its time for me to take a stand
I need a change and I need it fast
I know that any day could be the last
 Е, как да не се съгасиш с него? Имам предвид, доста от нас са на идеята: Всеки ден може да е последен, тъй че дай да се раздадем. Ама не в онзи смисъл надрусаме, напием, оповръщаме и хванеме спин, щото спахме с 23 различни момчета в кенефа на дискотеката. Не! Имам предвид от отнова якото щуреене - скок с бънджи, пътуване по света, татуировка може би. Тези неща, които също са забавни и си заслужават, диви са и не те карат да се чувстваш зле, повръщаш и умреш. Просто да ти е забавно по твой си начин, начин на осъзнат човек. Че ако питате мен дори и интелигентен. Защото някои (чалгари предимно) се забавляват с негативните неща, които изброих.
 Това беше моят малък експеримент с цитати. Мисля да го правя по-често. Сама си помагам :D И понеже след този пост настроението ми изненадващо се покачи от самосебе си, ви моля да драснете едно коментарче, съмнявам се че искам прекалено много от вас. Знам, че не ви мързи толкова! Можете да го направите.
 И благодаря на всички,  който четат блога ми. Радвам се, че оценявате усилията ми и (чат-пат) коментирате. Не знаете, колко значи това за мен! Благодаря!

16 коментара:

  1. Здравей,
    Първо да те поздравя за отличния пост :) Групата като цяло е страхотна и си имам даже специален плейлист озаглавен Three Days Grace. Сега като пища се сещам да спомена, че и те са от Канада, както любимите ми Никелбек. Явно им идва отвътре на канадците...
    Както и да е. Не знам дали си слушала песента Gotta Be Somebody. Лично на мен ми е една от любимите анти-депресиращи песни. Като я слушам имам три фази в общи линии: Първо ми става тъжно, а именно точно в началото:

    This time I wonder what it feels like
    To find the one in this life,the one we all dream of
    But dreams just aren't enough

    След това идва:

    So I'll be waiting for the real thing
    I'll know it by the feeling
    The moment when we're meeting will play out like a scene
    Straight off the silver screen
    So I'll be holding my own breath right up till the end
    Until that moment when I find the one I'll spend forever with

    ... И тук вече тъгата ми отчаянието ми се заместват с твърдост,решителност,с една дума вяра...

    You can't give up, looking for a DIAMOND IN THE ROUGH
    You never know when it shows up
    Make sure you're holding on
    Cause it could be the one,the one you're waiting on...

    Това за диаманта в мръсотията е за мен една от най-красивите метафори писани някога в песен. Просто унисални текстове имат... Затова са ми и любима група. Препоръчвам ти да видиш текстовете и на Photograph,If everyone cared,Rockstar,Shakin Hands...

    За завършек само ще кажа,че вчера имах щастието да се разплача на филм. Боже, от колко време не ми се беше случвало... My Sister's Keeper... Изгледай го и ще коментираме :)

    ОтговорИзтриване
  2. Без да искам прочетох отметката ти към facebook. Е как може за пръв път да гледаш 50 Първи Срещи! АУУУУУУУУ! Да не съм те чул да ми говориш за романтични филми. :Р

    Да не си зачеквам, че направо ме растърси, но това е като Кръстникът при романтичните филми, Властелина на Всички Любовни Пръстени, и така нататък и така нататък... Срамота! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха първо за филмите (че за останалото ще говоря повече). Ами .. не знам защо не го бях гледала .. пълен олигофрен съм, ай ноу :D Но наваксах ... сега като ти кажа и че вчера за първи път гледах You've got mail, съвсем ще се отчаяш от мен :D
    А иначе сега ръчкам в замунда и търся да тегля ^^ Надявам се да имам време днес да го изгледам. Пише, че е от създателите на Тетрадката (филм, който всички обичат, а на мен ми е малко скучен). Разбира се A Walk To Remember е много по-добър, не мога да разбера защо го подценяват и предпочитат The Notebook.
    Та както и да е.
    За песента на Никълбек. Защо по дяволите не съм я чувала до сега? :D Много е красива иоптимистична. Чух я туко що и ми направи впечатление една част от текста "Cause everyone wants to feel like someone who cares". Веднага си направих асоциацията с Three Days Grace. ^^ Мда песничката е страхотна и текста е велик =]
    Е, ако не съм чувала Photograph и Rockstar малко ще се изложа :D
    На тях харесвам Figured you Out и Animals хаха вече и Gotta be Somebody =]
    Тъй отивам да пиша тема по литература и после да гледам филма =P

    ОтговорИзтриване
  4. Днес направо ми падна в очите :Р
    И Имаш Поща не си гледала... Ох... Сега ми кажи,че и The Groundhog Day не си гледала и направо ще спра въобще да пиша...

    П.С.Таз тетрадка май само на момичета се харесва. Лично аз го гледах веднъж и не беше лош,но определено нищо особено. Не ми хареса,че дефакто главната героиня на моменти е толкова странно объркана и нерешителна,че прилича на малко дете.

    ОтговорИзтриване
  5. Нищо не казвам без бой! :D
    А относно Тетрадката. Не знам, ама и аз не я харесам особено. Първия път като я гледах и викам ужас, сега кой знае колко депресираща ще е, всички ми казват как са ревали на 5 места. Аз до края на филм хич не съм ревала. Te ли не са добре, аз ли съм нещо зле, не мога да разбера xD

    ОтговорИзтриване
  6. тъй .. гледах филма. Беше ... лол. По принцип не обичам да гледам депресиращи филми, щото по принцип съм си достатъчно депресирана :D Но не мога да не призная, че това беше страхотен филм. Идеята ми хареса, как в крайна сметка малката го беше направила заради сестра си. Камерън Диаз мн добре изигра ролята.

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей,
    Радвам се,че филмът ти е харесал. :)
    Тези дни явно ми върви на тъжни филми. Днес следобяд изгледах Двестагодишен Човек с Робин Уилямс и пак най-ранимите ми струни бяха опънати да край. Не знам дали си го гледала,но ти го препоръчвам. Става дума за това, какво те прави човек, какво е истинска любов, би ли живял вично ако можеше и т.н.

    П.С. В My sister's keeper началото особено ми допадна за това как повечето деца са случайност. Не ми се иска да вярвам,че е така,но май като гледам как разсъждават хората на моята възраст и се убеждавам в противното...
    А иначе любовта на двама души,които знаят,че ще умрат... Просто не искам да го коментирам. Изревах са очите вчера...

    ОтговорИзтриване
  8. Ох да това беше много силен момент. Когато се срещнаха и после той като я подкрепяше дори когато повръщаше и беше адски зле. Силно вярвам, че все още съществуват такива хора. То целият филм е силен. Просто върховен.

    И съм съгласна за това със случайностите. Никога не бих желала детето ми да е случайност. А ще имам деца. Дори и да остана сама, винаги ще намеря начин. Просто знам, че един ден ще имам, каквото и да ми коства. Пък и винаги съм искала да си осиновя негърче. Хаха знам, че звучи глупаво, ама ...

    Както и да е, стига за моите бъдещи мечти. Исках да кажа, че туко що приключих The Wedding Date. Той е по моята част - романтични комедии и е доста приятен. Но не мога да не споделя, че секс сцената ми хареса най-много. Не защото е секс, просто съм свикнала като гледам такива филми да обръщам внимание на тези сцени и в повечето случаи са претупани и .. не ми харесват. Обаче в тоя филм тази сцена беше много добре изпипана, признавам им го, настръхнах.

    ОтговорИзтриване
  9. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  10. Сещам се за сцената. В лодката на бащата :) На мен пък ми направиха впечатление чорапките й. Едни такива щаренки.
    От този филм се запалих по Michael Buble.Пада се нещо средно между джаз и поп. Песента накрая, на сватбата, където свършва филма е негова - Save the last dance. Ако имаш време ти препорючвам да чуеш и Some Kind of Wonderful. Мисля,че ще ти хареса :)

    ОтговорИзтриване
  11. А гледала съм сейв дъ ласт денс! Ах тези негри .. xD Some kind of wonderful е страшен филм, изгледах го заради He's just not that into you хаха
    Ще проверя песничката, само да си догледам филма с Никълъс Кейдж ^^
    Пък поздрав с Daniel Powter - Bad Day ^^

    ОтговорИзтриване
  12. Хаха :)
    Save The Last Dance и Some Kind Of Wonderful са песни на Michael Buble. Въобще нямах предвид филмите :Р
    Иначе мерси за поздрава. Ще седна и аз да изгледам нещо силно депресиращо,опъващо тетивата на сърдечния лък до скъсване.На моменти осъзнавам колко много дължа на киното.В свят изпълнен с омраза и ненавист и алчност и лъже и... Филмите, със тяхната сила те карат да чувстваш, да мислиш, да съпреживяваш, да страдаш, да обичаш, да мразиш.Неслучайно му казват седмото изкуство... Пак се отплеснах.
    Оставям те да си гледаш филма и аз отивам да пускам моя :)

    ОтговорИзтриване
  13. O.0 damn
    *чувства се тъпо*
    *засрамва се*
    *скрива се*
    *провикква се, че и тя е съгласна за филмите, само това и музиката я отпускат, понеже няма кой друг да го прави*
    *пак се скрива*

    ОтговорИзтриване
  14. Btw като се заговорихме за песнички: Keith Urban - Kiss a Girl
    Plain White Ts - Let me take you There
    и Cinderella Story на същите също е хубава ^^

    ОтговорИзтриване
  15. Здравей,
    Съжалявам,че не можах още вчера да ти отговоря, но ми изникна нещо непредвидено.Благодаря ти за прекрасните песни :)
    Като заклет романтик и почитател на баладите ти поднасям от своя страна: Lee Ann Womack & Mark Willis - Forever And Ever,Enrique Iglesias & Alsou - You're My Numer One и Reamonn - Million Miles...

    П.С.Днес сутринта отново потънах в размисли за живота,съдбата и т.н. Чудя се на моменти... Аз ли съм не наред или просто света,в който живеем е толкова объркан и откачен,че ако постъпваш правилно, другите те мислят за странен. Хммм...

    ОтговорИзтриване
  16. Мерси за поздрава с хубавите песнички ^^

    Първо да кажа репликата си за днес: На обвързаните - чеситто! На останалите - НАЗДРАВЕ!
    Лично аз съм награбила бутиклата с вино и мисля да се отдам на романтични филми и усещам, че ще се насладя на максимално. Кой е казал, че само любовта може да ни донесе наслада днес?

    Ами да ти кажа напоследък не ме интересува особено какво мислят другите. Примерно доста мислят, че отва което правя днеска е жалко, отговора им е: сама?!?! Ама знаеш ли какво, да не ти пука, ако се водехме по чуждото мнение нямаше да сме себе си, нямаше да сме това което сме, нямаше да сме толкова уникални и готини! Тъй че не си странен, те са комплексари или консерви. Пък и не е лошо да си странен! Аз съм странна! Кефи ме да съм странна <3 Защото съм уникална =]

    ОтговорИзтриване