2/07/2010

Перфектният план за 14ти Февруари

  
  Тъй като ОТНОВО наближава този псевдо празник, който аз от край време не обичам, а и той не ме обича, така че чувствата са взаимни, Свети Валентин, аз реших да измисля перфектният план за прекарването му. И понеже смятам, че трябва да се уважат и двата празника, задължително ще има алкохол. 
  Поради технически причини, маратона ще започне от около 3-4 часа (в зависимост от това колко време отдам на сън след курса). Ноо да речем, че истинската част започва в 4! Всичко от което се нуждаем е 2-3 шоколада, за препдочитане Милка с лешници, защото в него мъката се удавя най-сладко и безболезнено, е, вярно залепва ви на задника, ама както казва един мой уважаван учител ХУ КЕЪРС? Разрешавам да прибавите и сладолед, въпреки че в този студ няма да ви подейства добре, а по-скоро зле. 
  След като сте приготвили първата важна част, следва пиенето. Препоръчвам ви да не наблягате на твърд алкохло, защото на другия ден сте на училище/работа/лекции и т.н. Предлагам ви да си отворите една бутилка хубаво червено вино, да го оставите да подиша и после да нападате. Хем ще се понапиете, хем няма да е до такава степен, че на сутринта да се чудите дали сте в час по История или всичко е мираж.
  Последния детайл са филмите! Направете хубав подбор на сладникави филми, които харесвате или обожавате. Аз одобрявам романтичните комедии, хем отговарят на празника, хем ако искате можете да ги освиркате и да замеряте героите с шоколад (за предпочитане не размазан, че остава по екрана). Моя подбор са главно трите ми любими такива филми: He's just not that into you, Just like heaven и 13 going on 30. Два от които съм гледала 5-6 пъти, а единия около 10, какво да направя, слабост са ми. Не ви препоръчвам филми от типа на The notebook или A walk to remember, защото са прекалено ревливи и може да имат негативен ефект .. прекалено негативен.
   Това са трите основни неща с които да си прекарате един страхотен празник! Не пропускайте да се подготвите! След като няма кой да се напие с вас на този ден (леле колко сте жалки), то това не значи, че сам не можете да си го направите хубав, приятен и леко ревлив. Очаквам позитивни отзиви! Или по-скоро очаквам НЯКАКВИ отзиви! Наздраве и честит празник!

36 коментара:

  1. Планът ти определено не е лош,даже мисля да го пробвам..но май ще направя една корекция-вместо вино ще си отворя една бутилка бейлис,така и така ще се похапва щоколад защо и той да не бъде с такъв вкус.Не е много силен алкохол така че.. ;D
    Безкрайно ти благодаря за идеята,защото честно казано нямах никаква представа какво да правя!! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Никога не съм празнувал Свети Валентин. Знам,че съществува и че е амриканска измишльотина,но дори не съм си и поставял за цел да помня кой точно февруари е.
    И като цяла самата идея не ми допада. Един ден в годината - ден на "влюбените"... Ако обичаш един човек ще му го показваш всеки ден,когато сте заедно... Този празник е създаден с цел да се утешат тези,които всъщност се правят на влюбени, и като цяло за показност. Да може пубертетите да се хванат за ръчичка,да се мляскат пред всички се едно са на изпит по целуване и да говорят мазни думи на гарджето... ХАХАХА... Мерси ама не. ^^

    ОтговорИзтриване
  3. В интерес на истината и аз никога не съм го празнувала и съм на същото мнение.
    За мен това не е празник, а начин компаниите за бонбони, цветя и парфюми да изкарат колкото се може повече пари. На кратко - пълна пропаганда.
    Само дето това се случва и то около нас. Дори и да е някакъв псевдо празник, решила съм да си го празнувам по своя собствен начин. След като всички могат на тоя ден да ми досаждат, аз пък ще им тегля майната и ще се натъпча с шоколад и вино и ще гледам сладникави филми =P
    Ако не друго, то поне ще е забавно ^^

    ОтговорИзтриване
  4. За виното ми имаш одобрението (единствената алколхолна напитка,която признавам всъщност, и все пак трябва да се пие с мярка,защото ако човек не си знае дазата, ефектът си обръща и вместо добра компания се превръщаш в грозна гледка). За шоколада също ^^,но и там не трябва да се превишава дозата - не само от еститичска гледна точка,но и от стоматологична :)

    Колкото за филмите мога да ти препоръчам и то с тонове. Гледам съм всички романтични филми под небето. Въпреки че знам,че са измислица, явно тайно се надявам, че някой ден ще се превърна в един от персонажите... Както и да е... Ето някои,които може би не си гледала:
    Definitely Maybe,Cashback,No Reservations,Blast From The Past (този е страхотен... ако не си го гледала,почни с него),Must Love Dogs...
    Поздрави и бързо оздравяване ^^

    ОтговорИзтриване
  5. Blast From The Past наистина е страхотен, все пак е с Брендън Фрейзър, имам си нещо към него хаха ^^
    Иначе мерси, някои не съм ги гледала и мисля да поправя грешката си ^^
    Но определено за 14 ще си останат филмите от челната ми тройка хаха =P

    ОтговорИзтриване
  6. Междудругото да, тези филми и на мен ми вдъхват някаква увереност. Надявам се един ден и с мен да се случи нещо толкова красиво ^^ Ама, кой знае =]

    ОтговорИзтриване
  7. За He's Just Not That Into You. Страхотно филмче, но въпросът е, чия история ти допада най-много. :) Лично на мен любима ми е историята на Нийл и Бет. А моментът, в който Нийл й прави предложението ми е определено в топ 10 най-романтични за всички времена.
    Цитирам по памет:
    I love you so much! So much! And I wanna make you happy... For me to even have a shot at being happy...
    Просто оставам без думи...
    А иначе и The Rebound с Катрин Зита-Джоунс също е хубав. Малко по-различен в смисъл,че едва ли ще го разбере масата 13-14 годишни,но иначе посланието също е много силно!

    ОтговорИзтриване
  8. Ох тия 13-14 им дай Здрач да си се радват на Блясъчко :D
    Съгласна съм за историята на Нийл и Бет, стана ми особено мило, когато тя беше вече пред срив и .. той беше там, в най-тежкия момент. Просто настръханх.
    Но всичко между Джиджи и Алекс е просто разтапящо. Може би защото се оприличавам с Джиджи, така де и аз съм малко по-неориентирана и нетърпелива на момменти. И... не знам, просто настръхвам и се разтапям и нямам думи ^^
    Иначе точно този с Катрин Зита Джоунс и тоз с кучето си изтеглих и мисля тези дни да ги прегледам (стига да ми остане време).
    Благодаря ти много за предложенията ^^

    ОтговорИзтриване
  9. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  10. Здравей,
    Само да се коригирам. Изгледай първо Definitely Maybe. Със сигурност ще ти дападне повече от The Rebound и Must Love Dogs.
    Добре че ги има романтичните филми,че иначе досега да съм се развалил.

    ОтговорИзтриване
  11. Здрасти ^^
    Него съм го гледала. Наистина страхотен филм. Дaже мисля, че ме разплака (хаха мн съм ревлива, странно а не съм ревала на Тетрадката :D). Тъкмо си мислех девойчето от къде ми е познато, а то било от този филм.
    Та снощи изгледах No Reservations и останах с много добро впечатление. Хареса ми, някак си не е толкова обикновен, колкото повечето филми с еднаква история, вярно имаше си предсказуемите моменти (може би, защото съм гледала прекалено много романтични филми хаха), но не знам, някак си ми направи добро впечатление и ми напълни душата хаха ^^
    Тази вечер мисля да гледам Must Love Dogs ^^
    И да, ако не съм ти благодарила, че ми го препоръча, сега ти благодаря ^^ Защото не се бях замисляла да го гледам, а се оказа страхотен. Мерси много ^^

    ОтговорИзтриване
  12. Хммм... Ето ти и още някои,които са ми направили добро впечталение и мисля,че ще ти харесат :)
    (500) Days Of Summer
    A Walk To Remember
    Angel-A
    Breakfast At Tiffany's (версията от 1961 с Одри Хепбърн)
    Dance With Me (Ванеса Уилямс и Шайен)
    Emma (с Гуинет Полтроу :) )
    Intolerable Cruelty (почти съм сигурин,че си го гледала,но все пак да го спомена...)
    Jersey Girl
    Kate & Leopold

    Гарантирам ти,че всеки ще ти хареса и като цяло всички са супер уникални.Препоръчай и ти нещо,ако се сещаш,че ми омръзна вече да гледам едни и същи филми с надеждата,че най-накрая ще случа на нещо хубаво :)

    ОтговорИзтриване
  13. Хмм доста не съм гледала. Сега се чувствам напълно непросветена :D А това в тази област не се случва често ахах Ноо ще ти препоръчам някои от най-любимите си. Та освен тези, който споменах:
    About a Boy
    2 Weeks Notice
    Penelope
    You got served (тоя е по-скоро с дооста танци, но си заслужава, най-добрия филм с хип-хоп танци)
    17 Again (знам, че е със Зак Ефрон, ама го бива за актроь извън Дисни )
    Some kind of Wonderful
    The Proposal
    How to Lose a guy in 10 days (сигурно си го гледал, ама няма как да не го спомена)
    Never Been Kissed Before
    A Cinderella Story
    Rise your Voice
    10 Things I hate about you (с Хийт Леджър :/)
    Hitch
    Ten Inch Hero
    Benny And Joon (с Джони Деп от 1993)
    The Prince & Me (само първата част си струва)
    The Wedding Planner
    P.S. I Love You (страхотна драма)

    мисля да се спра, че както съм се засилила .. Олях се, знам, ама предполагам, че повечето ги знаеш, но все пак аз да си ги кажа, защото си заслужават да бъдат споменати ^^
    Ех тия филми понякога колко ми оправят или досдухват настроението хаха

    ОтговорИзтриване
  14. Само да добавя The Ugly Truth .. не мога да го пропусна :D Джерард Бътлър е страшен там хаха

    ОтговорИзтриване
  15. Срамувам се направо. :) От обко 18 филма,които си изброила статистиката ми е следната:
    - 9 съм ги гледал
    - 5 съм искал да ги гледам,но явно така е не съм намерил време
    - 4 не съм ги чувал въобще

    Браво! Браво! Не съм очаквал да хвърлиш ръкавицата толкова надалеч,но ще приема предизвикателството :)
    От моя страна добавям:
    Keith
    Music & Lyrics
    My Fair Lady (1964)
    My Sassy Girl
    New York, I love You
    Pleasantville
    The Family Man
    The Devil Wears Prada
    The Wedding Date
    Waitress (2007)

    Залагам,че от тях се гледала максимум 4. Ако да повече се признавам за победен :P

    ОтговорИзтриване
  16. Хахах еее точно 4 са. Това е защото още не съм се прехвърлила на по-стари, въпреки че почнах, но не ми остана време. Ноо ще се наложи да извадя тежката артилерия xD
    what happens in Vegas
    Grind (не е особено романтичен,но е страхотен филм и за това ти гопрепоръчвам хаха)
    John Tucker must die
    The perfect man
    Ella Enchanted
    Just My Luck
    While You Were Sleeping
    Ghosts of Girlfriends Past
    Just Friends
    The Heavenly Kid (1985)
    Over Her Dead Body
    The Hottie and the Nottie (с Парис Хилтън)
    I Could Never Be Your Woman
    Material Girls
    It's a Boy Girl Thing (обожавам го този филм)
    Chasing Liberty
    Because I Said So
    Failure To Launch
    Marley & Me
    Wedding Crashers
    Stardust
    Shinobi: Heart Under Blade
    Fluke

    И бях до тук. Мисля, че ще трябва да се призная за победена =]

    ПС: Туко що забелязах в Замунда, че са качили един филм, който като по-малка обичах да гледам, защото го имахме на видеокасета (толкова одавна ми се струва), може да го провериш Superfantagenio / Aladdin

    ОтговорИзтриване
  17. От гореизброените не съм гледал следните: Fluke,Shinobi,I Could Never Be Your Woman,The Heavenly Kid,Grind,The Perfect Man (този може бе съм го гледал,но не го помня :Р), Stardust,Because I Said So,Material Girls и този с Парис Хилтън.
    Но за другите мога да ти разкажа даже историите :)

    Много се радвам,че продължаваш да ми отговаряш на постовете,за което ти благодаря сърдечно. До скоро!

    ОтговорИзтриване
  18. Моля, моля ^^
    Аз се захващам с препоръчаните филми, да се надяваме, че ще имам време ^^ Някои особено много ме привлякоха =P
    Аз благодаря, ч еми следиш блога и продължаваш да отговаряш на постовете ми, това го оценявам много ^^

    ОтговорИзтриване
  19. като сте почнали така да си промивате мозъците да се включа и аз в препоръчването
    the best man <3 ех стюарт таунсенд, дори като не е вампир пак е секси
    shakespeare in love
    before sunrise + before sunset
    засега толкова, нещо не съм в такова нстроение че да ми хрумнат нещо
    деси и аз имах пост за свети валентин, ама ти съвсем ме заеба, ааа ма ха *клати пръст заплашително*

    ОтговорИзтриване
  20. Хмм права си. За подаръците и за секса. хаха.
    Ама мамка му тая година няма да се депресирам покрай Валентин ... омг не се осъзнах до сега че е Валентин >< Така, както и да е ... Въпреки, че сега се сетих за някои хора, идеята ми беше че няма да се дересирам на тоя празник и ти също няма да го правиш! Че заслужава ли си?
    Вярно пий, ама не се напивай! Аз и там ти го казах хаха. Прави нещо положително, поне тая година. Не че има каквод а губим, нали?

    Аз ти казвам, че от 2-3 дни не съм наред! Прекалено оптимистична и спокойна съм! :D

    ОтговорИзтриване
  21. ахахах, ест че няма да се депресирам, не си струва!
    пък и напоследък всичко ми ей така, някак си безразлично. пък и доста ми се е насъбрало ако имаше някой около мене който да ми се лигави само щях още повече да се изнервя и да го зарежа, както беше миналата година с йосип. 'ти не прекарваш достатъчно време с менеее' оо така ли, тогава бегай, никво време за тебе!
    хахах да живее романтиката, съвсем съм я забравила.

    ОтговорИзтриване
  22. Ти си изрод, знаеш ли това? :D
    Според мене заряза йосип, щото не беше достатъчно добър за теб =P Аз ти казвам с никви виенчани или такива, които учат там да не се занимваш.
    Прекалено са ... различни? :D Или нормални по-скоро. А ние не сме нормални, ние сме ВЛАСТ! :D

    ОтговорИзтриване
  23. хахахха, ами може би не защото не беше достатъчно добър, а просто защото беше ужасен :D
    иначе ееееееееееее, искам матиас пък! *преследва матиас*
    него не го ли одобряваш :D
    а аз още не съм решила дали да му пиша да имаме лекции заедно или не си струва...

    ОтговорИзтриване
  24. Хаха не знам какво да ти кажа. Сега съм малко в почивка от диво преследване на момчета, оставила съм се да ме вее вятъра и квото ще да става. Ако някой ме иска, ще ме има :D
    Въпреки, че съм за да се бодиш! Я му пиши! Я си поговорете едно хубаво ахах
    Я го изнасили в кенефа на университета :D

    ОтговорИзтриване
  25. хахаха, харесва ми подхода ти и предложенията които правиш, ще ги обмисля :D

    ОтговорИзтриване
  26. Хаха. Включвам се малко късно,но се надявам няма да ме прогоните с камъни. Въобще не съм забелязъл,че се пише и в тази тема. ^^
    Имам само едно нещо да ви кажа момичета: Моля ви не се принизявайте да се предлагате на момчета,които не ви заслужават. Бъдете силни! Изисквайте по дяволите! Просто вече до гуща ми е дощло да гледам как хубави и свестни момичита като вас се провалят покрай глупаци,които не ги заслужават...

    Вчера вечерта бях на едно типично българско парти. Чалга,алкохол,див кючек. Момичета на килограм. С толкова къси поли,че се чудиш въобще защо ги носят. И честно да ви кажа толкова низко се почувствах,че просто си платих сметката и излязох. (Дори петте текили,които бях заставен да изпия от обкръжението, не можаха да подействат.)
    Като видя такива гледки и направо ме заболява сърцето. Казвам си наум: "Господи,ами ако бяха сега родителите им тук да ги видят така както ги виждам аз! Какво ще кажат? Как ли ще се разочароват? Дали ще се запитат: Къде сбърках? Дали за момент ще се почувстват,така като че ли живота им е загубил смисъл?" И тук вече болката ми става толкова непоносима,че просто усещам как ще припадна ако остана на това място. И ставам... И си тръгвам... Но мислите ми остават. Връщам се и си лягам. И за да не изпадна в депресия,породена от въпроса дали само аз мисля така,дали има някой някъде,който да ме разбере, и ако въбоще има, какъв ще е шанса да го срещна, си слагам слущалките на МP-3 плейъра,пускам Somebody's Me на Enrique Iglesias, и се опитвам да прогоня тази тежест от главата си,надявайки се,че музиката ще ме унесе по-бързо и ще заспя сънувайки,че съм открил момичето на мечтите си...

    Моля ви не се променяйте! Може би някой някъде вижда именно вас в съня си!

    ОтговорИзтриване
  27. Ще ме виждат къде ще ходят :D

    Сега стига съм се лигавила и шегувала. Не искам да звуча като някаква надута и превзета кранта, ама ние въобще не сме така! За нас това не е живот, нали Криси?

    Пък и одавна се отказах да се променям заради момче. Е, не е кой знае колко одавна, като се замисля, но ... В момента съм буквално в ръцете на съдбата. Ми мамка му, ако някой ме иска ще ме има, ако не (което, за съжаление и разочарование, май е по-вероятно) здраве да е, ще стана студентка ще ме искат - няма да ме имат! :D (Леле как се залъгвам понякога)

    Та това ме подсети, днес бях на курс и си говорехме с г-на, защото аз му се оплаках, че съм самичка, как красивите и интелигентни момичета остават сами. И в интерес на истината проблема не е в нас! Какво да направим, като никой не може да е на нашето ниво. Не че е кой знае колко високо, ама не желаем някой с когото разговора ще е като да говоря с фикуса!

    Та отивам да си гледам филмчето и наздраве за днеска =P

    ОтговорИзтриване
  28. хахах, ние наистина хич не сме такива. никога не съм се 'предлагала' на момче и никога няма да го направя. вярно глася се повечко като знам, че ще го видя но не говоря деколте до пъпа и пола тип колан, това никога няма да мога да го направя, липсват ми изкуствените цици за целта. като го преследвам имам предвид че доста дълго време се страхувах да го заговоря и само го наблюдавах, после най накрая се запознахме, взех му фейсбуук, на лекции си говорихме малко, после си писахме за домашното, после той ми писа(!) за да ми каже колко ми е бил хубав доклада за магнолия(филма).
    иначе не считам силната ми страна да е тялото(просто си ми е някво нормално) и не мисля че с него мога да спечеля някой. ако има с какво да го спечеля, може би това е странното ми чувство за хумор и това че може би съм добра компания и имам какво да предложа на хората, които обшуват с мене, като се опре до разговори различни от времето... демек говоря доста :D
    тези момичета които ти описа са ми и на мен много противни, не бих искала да съм една от тях. често са ми казвали момчета че съм едно от малкото умни момичета, които познават и ако трябваше да избера да съм умна и с приятели или да съм тъпа и с гадже... мисля че ше си остана умна. пък и наистина в момента момчетата са ми последната грижа на света, с матиас се занимавам да има там някаква тръпка, аз така правя. да се забавляваме с глупости докато сме млади.
    айде отивам да се оправя за женското парти (с едно момче и 4 момичета) с българска ракия(:
    п.с. бившето ми гадже ми каза една вечер че иска да ме промени, съвсем скоро след това му бих шута, сега не мога да го понасям.
    момчетата идват и си отиват като топлата вода, за тях няма да пренебрегвам нито себе си, нито приятелите си, защото това са неща за цял живот.

    ОтговорИзтриване
  29. Пфффф... Направо ми бихте шута с тези два поста. Сега с опасност да ме намразите ще изразя, доколкото съм обективен де, мислите на едно момче.
    Скъпа Уил,
    С това "Ми мамка му ако някой ме иска ще ме има" направо ме уби. Какво значи ако някой те иска по дяволите (чак ругая!)? На всеки срещнат пубертет дето не може да си задоволи нагона с +18 торентите в Замунда ли ще се предложиш... Какви са тея глупости?
    Второ. "И в интерес на истината проблемът не е в нас.Какво да направим като никой не може да е на нашето ниво?" Боже милостиви! "=" На Вашето ниво... Аз на какво ниво съм да попитам? Как беше. Разрeд примати,семейство човекоподобни... Мерси,мерси...

    Скъпа Криси,
    ако момчето те харесва (айде да не споменавам опасната думичка "обича") мислиш ли,че ще забележи дали си се гримирала или дали си си направила маникюр на червени сърчица. Ако ще на Чарлийз Терон да се направиш отвътре ти пак ще си бъдеш ти! Да,прави сте че външният вид е от значение,но това е първите няколко години... След това вече всичко опира до характер.
    "в момента момчетата са ми последната грижа на света,с матиас се занимавам да има там някаква тръпка,аз така правя.да се забавляваме с глупости докато сме млади."
    На колко години си,че са ти последната грижа. И по важното на колко мислиш трябва да станеш за да започнат да бъдат първата ти грижа?
    А това за забавлението докато сме млади просто няма да го коментирам,че все едно че е излязло от устата на едно от тези момичета,с които ме сблъска съдбата вчера. Тръпка... Глупости. След това си говорим за истински чувства и емоции...
    И последното,което направо ми заби последният пирон в ковчега, е коментара ти: "Момчетата идват и си отиват като топлата вода,за тях няма да пренебрегвам нито себе си,нито приятелите си,защото това са неща за цял живот."
    А любовта? Тя за еднократна употреба май? Или докато има тръпка? Пък посли ще врътнеш кранчето и ще потече нова вода...

    Без коментар. Засрамете се и двете!

    ОтговорИзтриване
  30. Чакай чакай, въобще не съм искала да те обидя или пък под това да ме има да съм имала в предвид да ме хване и да ме изчука (изивни ме за жаргона и ако говоря несвързано, имам си причина в момента).

    Относно това за "който иска да ме има, ще ме има" контекста ми беше съвсем различен. Имах предвид, че ми писна винаги аз да свалям момчето и да правя първата крачка. Ето от това се отказах. И имах предвид, че ако съм симпатична на някого и го привличам, значи ще направи опит и може и да стане нещо, ама ако седи и брои мухите нищо няма да стане, защото ми писна аз да правя всичко. Толкова ми е писнало от тея търтеи, че направо ...

    А относно това, че не са ми на нивото, казах, че не искам да звуча надменно и т.н., просто съм си имала работа с момчета, които не ме разбират въобще, не мога да си кажа две думи с тях и разговора ни се състои от тов акак той е направил троен кик флип или нещо такова. НЕ съм казала всички момчета и в никакъв случай не съм имала предвид теб.

    И наистина съм съгласна с Криси, че за да накараш едно момче да те харесва трябва да се привеждаш във възможно най-издокарания си вид. Не можеш да ме излъжеш, че ти не обръщаш внимание на външния вид когато се запознаваш с някого. Ако не ог правиш, ми не си човек. Това е природата на хората!

    А, да, никога не съм изпитвала любов, така че и да ми говорите за нея и д ами я превъзнасяте, просто ще мигам на парцали. В това нещо не вярвам, докато не ми се случи! А искам да ми се случи и силно се надявам да се случи, но за сега съм си само с наджедите. Все пак надеждата умира последна. Не напразно съм преименувана Пандора на определени места :D

    Та да, не го приемай лично, аз поне не съм искала да те засегна, вярвай ми. ти си едно от малкото момчета с които може да се проведе разговор =]

    ОтговорИзтриване
  31. ааа така няма да се разбереме, ако обичаш не ми давай акъл за собствения ми живот, това най много го мразя.
    така. вървим по реда на нещата.
    "ако момчето те харесва (айде да не споменавам опасната думичка "обича") мислиш ли,че ще забележи дали си се гримирала или дали си си направила маникюр на червени сърчица." ако едно момче има ОЧИ ще забележи ако съм раздърпана като парцал със сенки под очите и разчорлена коса, после го накарай изобщо да говори с мене и да разбере каква съм вътрешно.
    имало значение първите години, е добре ще аз с това момче се познавам от 10 години и сме на другото ниво на общуване! (това беше сарказъм, познаваме се от 2 месеца)

    няма значение на колко съм години а какви са ми задълженията. в момента съм на 20 години, живея сама в чужбина и родителите ми пръснаха 7000 евро за година и половина за мене, за да мога аз да имам шанс за образование, с надеждата че после ще се възвърне. ние не сме богато семейство, аз трябва да изработя тези пари и не само да започна да се издържам но и да започна да издържам тях, и не ти говоря след години, това трябва да се случи МИНАЛАТА ГОДИНА. в момента не знам от къде си вадят парите да ме издържат, защото тук не ми дават работа защото съм от българия, мога да работя само нелегално и засега съм си намерила да раздавам листовки нощем, навън, на минусови температури, седя си с часове и раздавам на някакви пияни пишлемета. всеки път като се прибера в българия(ако имам пари за билет) ме убива каква мизерия е там. или може би си прав, да взема да зарежа наште, да не ми пука откъде ше ми вадят парите и да взема да си хвана някое гадженце и да си поклатя краката.
    да не говорим че всяка седмица като ми се случи нещо(а нещо винаги се случва) нервите ми не издържат и вися над мивката, защото ми се гади. нервите ми излизат извън контрол, имам си вече успокоителни, но всяко допълнително усложнение на живота ми може да ме доведе до срив. една връзка не е опростение на живота. много по важно ми е да си гоня следването и да работя от колкото каквото и да е било друго.
    на колко мисля че трябва да съм че да ми станат първата грижа? това време отмина, беше в училище. може би ще има пак такова време когато имам изобщо сигурност къде ще живея, най малкото аз не знам до няколко месеца в коя държава ще живея.
    да се забавляваме докато сме млади? не трябва ли да намираме начин да вкараме нещо интересно в животите си, или ние сме над тези неща и не обичаме танцуващи хора, които зарязваме след 5 минути да си се приберем самички вкъщи. да, вкъщи има голяма вероятност да срещнеш любовта си.
    истински чувства и емоции? аз на колко съм? на 60, прекарала целия си живот с един мъж, любовта на живота ми ли? аре стига глупости, на 20 съм, най дългата ми връзка е била месец, къде виждаш там любов?
    а любовта към приятелите и родителите ми? те практически са винаги до мен? тях да ги зарежа веднага след като си намеря кой да чукам ли?
    "А любовта? Тя за еднократна употреба май? Или докато има тръпка? Пък посли ще врътнеш кранчето и ще потече нова вода.."
    на 20 ли ше си срещна любовта бе? в кой век живееш? любовта не е същото като да си имаш гадже. какво искаш да се влюбиш в някой сега и да си прекараш целия живот с него ли? вероятността това да се случи е нулева. ако нямаш намерение да се ожениш за човека, да, държиш го докато има тръпка и му биеш шута! а аз нямам никакво намерение да се женя в близките години, предпочитам първо да си стъпя на краката. защото ако не знаеш първо ти идват първичните нужди - храна, сигурност и т.н.
    аз нямам никаква сигурност, следователно и с храната се ограничавам(не че не ям, просто винаги внимавам какво си купувам и дали си струва да си купя това или просто ми се яде, ако просто ми се яде не го купувам, защото няма пари)

    така че ти си стой у вас и си чакай твоята голяма любов, която ще я срещнеш на 20 и вероятно ще ти е първото гадже, и тя нека не се гримира и не се конти, направо да има чувал на главата, стига да е добра по душа

    аре че ме ядоса.
    нищо лично, просто разсъждаваш тъпо.

    ОтговорИзтриване
  32. деси, сори че така ти нападнах читателя, надявам се това да не развали вашите отношения, но избеснявам като някой ми говори като някъв многознайко. уу любовта. не всички срещат любовта в живота си, може да съм от тези хора, оставете ме тогава да си избера за какво да живея.
    и ше ми казва той да се засрамя. ааааааааааааааааааааре бегай се скрий някъде бе.

    извинявам се за езика си, емоциите ми го повлияха, надявам се да не обиди това момчето, според което 'по дяволите' си е ругатня за специални случаи.
    ае със здраве

    ОтговорИзтриване
  33. Криси ДИШАЙ!
    Обидила, не обидила, стореното-сторено =P

    Исках да кажа, че напълно те подкрепям за приятелите и семейството. Да, наистина понякога имаш нужда от момче до себе си, но през останалото време? Тогава се опираш на приятелите. Аз съм си казала, че ако трябва да избирам, винаги ще и збера приятелите. Лабрюйер го е казал: Изключителната любов се среща по-често от съвършеното приятелство!
    Не мисля, че има какво повече да кажа по тоя въпрос (поне за сега).

    Та това ми беше мисълта, за другото вие се разбирайте, аз се чувствам излишна вече в разговора :D

    ОтговорИзтриване
  34. ахахах дишам ве
    сега поне не можеш да се оплачеш че никой не ти коментира блога :D

    ОтговорИзтриване
  35. Бе както върви скоро няма да има пак никой ^^

    ОтговорИзтриване
  36. аз не трябваше да се меся, сори
    ако съм била рязка, така де, бях рязка, но такава ставам някой като ми се озъби, дълги години мълчах и някак си вече съм настървена и като стане нещо такова избухвам.
    но ти ме обиди, затова и аз те обидих, и тука развалихме на деси хубавия блог, сори деси.
    та ако момчето отговори, отговори, аз няма да се обаждам повече, нека си каже то какво мисли по въпроса ако иска и така.
    айде със здраве...

    ОтговорИзтриване