5/05/2010

Последният учебен ден ...



  МАМКА МУ! Не искам да завършвам. Всичките години в които не обичах да ходя на училище, защото ни карат да учим и да внимаваме ... Не съм готова да го загубя. Прекалено много го обичам сега ..
   Днес като последния официялен учебен ден се почувствах ужасно. При мисълта, че повече никога няма да имам час при Каракашян .. или при които и да било, повече никога няма да имам отсъствие в дневника, забележка в бележника, онова нетърпение преди ваканция, няма да планирам в кое междучассие ще ходя да ям,  или пък миговете в тоалетната, която се посещаваше задължително всяко междучасие. Всичко това вече го няма. 
   Никога до сега не съм го оценявала толкова високо ... Не съм готова мамка му .. Прекарала съм в това училище почти толкова време, колкото и вкъщи ... Не мога просто така да махна с ръка и да продължа нататък. Не намирам точните думи, с които да опиша, колко празна се чувствам отвътре, точно в този момент. За това предпочитам да не пиша повече. Просто ... тези, които още учите .. моля ви, оценявайте какво имате, защото съвсем скоро ще го загубите за винаги и .. чувството няма да ви хареса .. 

4 коментара:

  1. Толкова често съм мислила какво ще ми е като завърша..Питала съм кака ми тя как се чувства, но винаги съм получавала същия отговор като това, което си написала..Да, ще се опитам да го оценя..докато не го загубя

    ОтговорИзтриване
  2. Знам, че в момента го мразиш. Всичкото учене и нерви, но ... това ти е детството .. после от тебе очакват да станеш възрастен, да почнеш да мислиш различно, искат да пораснеш ... просто .. оценявай го, моля те хах

    ОтговорИзтриване
  3. еми деси, дошло му е времето. такъв е живота. аз нямах нищо против че завърших, ама пък 12ти клас ми беше отвратителен. нормално е да се чувстваш така като една голяма част от живота ти си отиде, ама това не е края, просто е ново начало...на гадния живот хахаха. не бе, не е толкова зле :D

    ОтговорИзтриване
  4. ахаха бе да знам, че ме очакват още много неща, и те първа ще откривам живота. Ама ... училището ми беше детството. Да се отделя от него значи да призная, че вече съм голяма ... а аз не искам .. имам още време преди да стана самостоятелна и отговорна .. искам да съм си дете

    ОтговорИзтриване