5/27/2010

Колко двулични могат да бъдат хората



   Безброй много пъти съм ставал свидетелка на двулични изцепки, дори и аз съм ги праивла, няма да ви лъжа, човек съ, всеки го прави. Но този път искам да обърна внимание на едно по-специфично двуличие. Не знам дали сте вярващ или не, но ще ви говоря за двуличието към вярвата.
   Интересно е как някои хора отричат Бог. Казват, че не вярват в него и всичко е просто една измислица и т.н. Не отричам тези хора, окей не вярват, живеем в свободен свят,  щом това е техния избор, аз го приемам. Но те казват, че твърдо не вярват в Бог, тотално са го зачеркнали и наистина вярват в това.
   В следващия момент се случва нещо ужасно - скъп или уважаван човек умира, случват се поредица от злополучия или куп други лоши неща (нека не се впускам в изброяване). Тогава те загърбват здравата си идея, че Бог не съществува и приписват всичко върху него. Той е виновен, че това се случва, той е виновен, че някои хора правят погрешния избор. Интересно, а къде отиде твърдото твърдение, че той не съществува. Колко себеуважаващи се хора ще направят подобно нещо - да пристъпят собствените си морални ценности, за да обвиянт някого. Наистина разбирам, че скръбта е силно чувство, но не приемам хората, които твърдят едно, а в следващия момент са на съвсем различно мнение. Най-глупавото е, че се сипят биди по онзи несъществуващ Бог. И след време .. пак не вярваме ... Е, айде решете се, ще вярвате или няма? Не може ту едното, ту другото. Всъщност може, но това само говори лошо за вас. Уважавам хората които вярват, уважавам и тези, които не вярват, защото имат твърда страна, а не подскачат от едната на другата. Но както и да е, съжалявам, че ви изгубих времето. Ако искате споделете какво е вашето менение по въпроса. 

2 коментара:

  1. аз съм от тези, които не вярват. случвало ми се е да обвиня Бог за нещо, но както всички останали и аз съм имала колебания дали съществува наистина, или не.
    има хора, които казват, че са твърди атеисти, но явно не могат да избягат от мисълта, че може и да е там и да ги наблюдава. знам ли ... отдавна спрях да се интересувам от Бог ... не мисля, че човек би могъл да притежава такава сила като неговата и съм сигурна, че всичко е измислица. просто няма как някой да ми го докаже. ще повярвам в Бог само ако ми се яви пред мен и ми докаже, че е направил всичко това, което пише по евангелиета и Библии.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз вярвам в Бог, и не защото е станало нещо лошо, а заради хубавите неща. Но ако няма зло можим ли да твърдим, че има и добро? Не, и Бог ни дава по малко и от двете - за да почувстваме някаква тръпка, нещо силно, независимо дали е за добро, или за лошо.. Не знам, не мога да кажа защо вярвам в Бог, просто чувствам, че има нещо по - велико от нас, простичките хора ..

    ОтговорИзтриване