5/18/2010

In my head


   Тъй. Седя си от няколко дни и си мисля за разни неща (колко очудващо, нали) и реших да ги споделя с вас. Евентуално може да чуя и вашето мнение по въпроса. 
   Като за начало случвало ли ви се е когато гледате филм или сериал (може дори и комикс или книга) да се оприличите с някого от персонажите? Е на мен ми се е случвало. Има точно три личности с които се оприличавам. На първо място Уил - от много одавна я харесвам и съм заприличала доста на нея на външен вид. Сега търся само моя Мат. След нея е Брук Дейвис от One Tree Hill. Тя е толкова симпатична (така се говори и за мен, ама знам ли), но за съжаление винаги страда, като мен. Доста време беше сама, въпреки, че приятелите и' си имаха гаджета и то стабилни, и при мен е така. Но също като нея няма да се отказвам толкова лесно! Когато видя, че нещо хубаво се случва с нея, някоя от нейните мечти се сбъдва и дори когато изглежда най-мрачно положението има някого, към когото да се обърне и нещата се подобрят, тогава знам, че и за мен има надежда и само трябва да седя кротко и да чакам, няма какво друго да направя. И не на последно място Чандлър от Приятели. Също като него пушкам шегички, понякога не много уместни (и си пат от тях), но се опитвам да забавлявам хората и себе си, също така съм и доста странна и откачена като него. В общи линий съм някакъв мелез от тези тримата ахах. Та, ако все пак има някой, който чете блога ми, имам въпрос - С кого се оприличавате, по какво и защо? 
   Също така се замислих ЗАЩО?! Защо съдбата е толкова брутална на моменти. Днес видях (отново) супер готиния нетаджия и щях да се изям отвътре, защото знам, че не мога да го имам. Първо, защото е женен, второ, защото има дете и трето, защото е поне 10 години по-голям (въпреки, че това последното не ми пречи особено). Та защо съдбата ни показва такива невероятни хора - готини, секси, мили и страхотни, които не можем да имаме? Защо? Толкова ли ни мрази? Какво сме направили? 
   Да за това основно мислех през последните дни. Е, и за проблемите около матурите, но вярвайте ми за това ще гледам да отделя време за цял пост, от любимите ви - саркастични, иронични, забавни и пълн с шеги. 

5 коментара:

  1. с али макбийл, на нея и се привиждат някви неща, откачена е, изобщо не я бива във връзките и накрая остава сама.

    иначе деси хаха ти не може да имаш всички готини които видиш :D

    ОтговорИзтриване
  2. Ама .. ама ... АМА ТОй Е СТРАХОТЕН!!! Искам само него *въздъх* :D

    ОтговорИзтриване
  3. здравей, страннико xD
    тъй като идеята ти ми се стори интересна, също помислих доста по въпроса на кой персонаж от филм или сериал приличам ...
    направих няколко прости сметки и решението е Зандър Харис от "Бъфи". Той е ... единствения без някакви специални дарби или сили или уотевър, той е глуповатия сладур от компанията, винаги е в сянката на другите, няма никакъв успех в любовта, вярва че такова нещо като .. любов ...не съществува (тук се припокриваме напълно), въпреки това може да е абсолютно щастлив без половинка и да прекарва пълноценно време с приятелите си, обича да се смее и да разказва шеги, макар и никой да не се смее на тях ... и може би за това ми е един от най-любимите персонажи .. просто защото адски много си приличаме.
    А и по-често задавай такива въпросчета, яко е. ^^

    ОтговорИзтриване
  4. Аз също се опреличавам малко на Брук и малко на Пейтън..аз съм смесица от тях и май са това..Иначе и аз съм си мислела същото като теб и съм съгласна, че сътбата е гадна.

    ОтговорИзтриване
  5. хахаха Фустии мерси че ми отговори! обещавам за тебе по-често ще правя въпросчета ^^ ии да ^^

    Тед хаха ти си брейтън :D

    ОтговорИзтриване