5/30/2010

Един пиян пост

  Първо искам да ви кажа, че съм, достатъчно пияна, че да не знам какво правя. Така че ако ви е доста несвързано, разбирате причината. Какво исках да кажа и аз не знам,  но поне ще е истината ... от доста време се чувствам самотна (простете за правописните грешки). Просто не мога ... знам, че не трябва и че е ужасно, че завиждам на най-добрите си приятелки, но не мога. Наистина вече не мога. Сигурно си мисл,ите: тя това казва всеки път, но наистина не мога! Докарах се ди положение в което не виждам какво пиша, за да забравя всичко, но вместо това ми ства все по-гадно и все по-ревливо. Само тук мога да споделя истисбскитеъ си чуивства. Бол.и ме ... Боли ме, че не мога да имам всичко, което друтие имат, че съм задръстена и негодна ... Толкова пъти бях наранявана и наранявах, че не знам кое е истина и кое не. Просто искам да забравя всичко. Знам, че утре като се събудя всичко ще е по старому и никой няма да се интересува от моите ревливи истории , но просто не мога вече. Преклаено много е. Чувствам как скоро няма да мога да издържа.  






Edit: Реших, че няма да си трия поста, за да знам ДА НЕ СЕ НАПИВАМ ПОВЕЧЕ :D И правописа е запазен в оригинал :D

1 коментар:

  1. Уил, на мен ми пука до една голяма степен за историите ти..в последно време не се засичаме защото постоянно ме местят при баща ми..Както и да е..не само ти си самотна, а, да и аз вчера бях пияна.

    ОтговорИзтриване