9/11/2009

Издънка

Ми да е тва съм аз .. от родители през приятели и до момчета съм това. И понеже ако продължавам да сдържам всичко в мен ще избухна е време да споделя със света ...Знам, че е долно, защото има по-зле то мене, но точно в тоя момент, майанта му на света аз съм егоист!
Чувството майка ти да те мисли за една голяма издънка не е никак приятно. Въпреки всичките ти усилия да изпъкнеш и да и' направиш добро впечатлеиие, да чуеш едно "браво" (камо ли едно "обичам те") са напълно напразни, защото това което чуваш не е насърчаващи дупи, а това кой е по-добър от тебе ... Дори и да искаш толкова малко, накрая си разочарованието на семейството, просто онова дето цока пари и не става за нищо. Е мамка му толкова ли искам ... 
Приятелите ... уел в 8 клас реших че съм намерила нещо истинско .. колко съм се лъгала. Е, все пак ми е простено, бях млада и глупава, ама накрая се осъзнах. Аз съм просто като ямсто за което да се закачат, точно след около 10 месеца, най-много година, те ще се пуснат от това място и аз ще отида на майанта си. Точно така, защото и те са просто един егоисти, като всички останали в света, долни егоисти мислещи единствено за себе си .. И когато кажа нещо, аз съм черната и лошата, аз съм тая която обира пешкира и всичко се изсипва на нея, аз съм виновната.
А как малкото ми мозъче да проумее момчетата? В един момент ти пишат колко много искат да са при теб и да те прегръщат, а в другия вече не се сещат за теб повече от седмица, предполагаемозаради някоя игра. 
И какво се оказва, че в тоя шибан свят съм съвсем сама? Нямам истински приятели, за родителите си съм нищо, а момчето, което харесвам дори не се сеща за мен. В таквиа моменти просто искам да съм в полето и да крещя, да крещя докато остана без дъх, докато гърлото ме заболи, докато гласа ми падне, докато вече не мога да кажа дори гък ... Просто искам да крещя и да изкарам болката, която е обвила душата ми ... И както казва Адам:
"Good morning day
Sorry I’m not there
But all my favourite friends
Vanished in the air
It’s hard to fly when you can’t even run
Once I had the world, but now I’ve got no one
"

So fuckin' true ....

2 коментара:

  1. УИИИЛ ;[[[[[[
    за жалост е така..хората са егоисти и не трябва да им се вързваме..
    ти си знаеш че аз съм насреща винаги!! *гуш*

    ОтговорИзтриване
  2. If I needed someone to control me..
    If I needed someone to push me around..
    I will chamge my direction and save myself before I.. Drown..
    Така е.. И аз бях в това положение.. но в един момент ти идва на ум "Who cares..?!" и си живееш без да му мислиш много.. Пък каквото стане - стане...

    ОтговорИзтриване