9/05/2009

Размисли и страсти в 1 през ноща


Ето какво прави човек в 1 през ноща без набор от филми, които да гледа! Пише простотии по блогове, кво друго може да прави? Особено ако този човек съм АЗ!
Та! Реших да споделя среднощните си мисли с вас! Добре сега к'ви са тия чудесии известни сред тийнейджърите напоследък? Точно така! В правилана посока сте! БИНГО! Това са Здрач, Джонъс Брадърс и Хана Монтана .. Понеже са прекалено "велики" да ги обсъждам на едно, ще разгелдаме всеки по отделно, като ще оставим отайката на последно мястно!


1.) Джонъс Брадърс - по-точно Джонас Фегътс ... бе кви са тия братя гейове дето са ги качили на сцената?!?! Предполагам, че след брата и сестрата от Токио Хотел и големият им успех сред пъпчасалите пуберки, са решили да минат към нещо по-хард. Защо развращават така младите момиченца? После защо прават секс на по 12 .. ми то как да не прават като гледат батковци (силно казано, като се има предвид, че на двама от тях пъпките още са аксесоар на лицето, а на третия не може да му стане пишката) танцуващи на токчета ..


2.) Хана Монтана - Е а кажете ми какво пък е това? Някакъв травестит качен на сцена с микрофон в ръка, пеещ за некви мухи по стената. Лично аз го опреличавам на скачаща и цвилеща въшка с коса .. доста извратено ако питате мен. Какво му харесват тийнейджърките, разбирам да си 9 годишно лапе, ама момиче на 16 години? WTF? То бива лигаво, лигаво, ама те ще се одават скоро в тия лиги. ... поскачащ кон такъв .. И кво е тва име Хани Монтани .. кога па са били тия в Монтана, може би името е леко променено от Харна Монтана? Знам си аз .. тия са били в нашия китен български град и от там са отмъкнали името! КРАДЦИ! На съд!! И без перуки ако може! А какво ще съдиме? Траверса или това под него? Господ знае само ... ама май и на помощ трябва да ни идва! Амин!


3.) Здрач - .. е леле майко .. КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ Е ТОВА?!?!! Вампири .. вегитарянци? Т'ва к'во е някакъв нов хибрид между вампир и гей ли? Ако мога да съдя по главния герой, а именно Едуард, мисля че съм права ... "Аз няма да те ям! Аз съм вегитарянец и ми пука за чувствата ти!!" втф? тва не е вампир .. тва е вашият гей приятел .. Да не забравяме и приятелката му, толкова неориентирана къде се намира, че създава впечателнието, че галвата и' е пълна със мухи. Таз пък девойка е като камък, веднъж не се усмихна в тоя филм, сигурно защото когато го направи прилича на Елтън Джон в ерекция ... Пък и мирише лошо, ако съдим по реакцията на гей приятеля и'. Добре бе, никой ли не може да я закара на реката и да я топне три пъти за щастие. Да се върнем на "Еди", добре бе .. как постига тоя фиеши ефект? Предполагам използва старомодния начин, където навира главата си в тоалетната чиния и пуска водата. Това е единственото обяснение което мога да си дам. Да не забравяме, че и кожата му е като луминисценна лампа - свети. Така де диамантена е ... втф? Тва вампир ли е или Бруно? Как ще му свети кожата като диамантче на слънце ... Лично според мене тва си е една голяма ебавка с вампирите ... тая Стефани Майър дето краде от чуждите книги да ходи да си отвори тълковния речник и да провери какво пише срещу думата вампир, за улеснение ще ви цитирам от Уикипедия - "Вампирите са зли възкръснали мъртъвци, които пият човешка или животинска кръв" .. да бе и другарката Майър смята така. То няма лошо човек да си живее в измислен свят, ама защо трябва да разваля представата на другите? Ходи я разбери. А бе по тая тема мога много да говора, но в 1 през ноща не е хубаво да го правя, защото туко виж сънувам кошмар с някой вампир вегитарианец, който се опитва да ме целуне.

1 коментар: