9/18/2010

I paint my own dreams







    Явно в блогър в момента върви една много изобретателна верига на обща тема "мечти". Харесва ми идеята на занятието и за това се зарадвах след като Disenchanted ме включи. Но да се върнем на главната идея, а тя е да ви споделя мечтите си (не че вече не съм). 

     1. Да започнем от основната и леко баналната. Като за начало искам да си намеря хубава и доходоносна работа, имаше момент в който исках да стана президент, защото нека си го признаем в общи линии на него му плащат за да изглежда готино и да си клати краката (казах в общи линии). Но жена президент и с коса като моята .. хмм трудно. За това се придържам към по-вероятната. Просто работа, която ще ми осигури хубав дом и живот. След като се установя и знам, че не завися от никого вече искам да си намеря приятен мъж, не перфектен, просто някой достатъчно голям изрод като мен, който да ме обича както баща ми обича майка ми, винаги съм завиж дала на любовта им. После да имаме две дечица, близнаци ако може и .. много искам да си осиновя .. не знам винаги ми се е искало да направя нещо добро в този грозен и покварен свят и .. мисля, че това е нещо, което искам да направя, знам че е голяма отговорност и може би си мислите, че сега говоря така, защото не знам какво е, но .. знам, че искам да го направя, а дали ще се случи е друг въпрос. Три кучета ще се разхождат в големият ми двор - хъски, шарпей и може би едно улично, прибрано от някой приют. Също и няколко котки, сигурно две, защото не мога без котки в живота си. 
      2. Като изключим това имам лист с неща които искам да направя преди да умра. По-скоро лист с мечти, които са постижими. Една от които е да отида на концерт на Three Days Grace и да се запозная с момчетата. Искам да изпитам екстаза от това да ги видя на сцената, да ги видя в пълния им блясък, да усетя еуфорията, истерията, сълзите от това невероятно изживяване. Искам да поговоря с тях, да им споделя колко много значат за мен, как са променили живота ми и как ми помагат във всеки един момент, във всяка една крачка от живота ми. Искам да знаят, че музиката и текстовете им значат толкова много за феновете, искам да го знаят, за да не спират да го правят, да не се отказват, да продължават да са част от моя живот.
     3. Да скоча с бънджи, това също е в списъка. Много ми се иска да направя нещо щуро и екстремно, за да усетя адреналина и мисля, че това е доста добро решение. Искам да знам, че мога да го направя, че не ме е страх.
   4. Да посетя Дания и Лондон, още едно нещо в списъка ми. В 7 клас трябваше да правя доклад върху Дания и Копенхаген, от тогава това е една от дестинациите до които трябва да се добера. Лондон за мен е изключително красиво и романтично място, да не говорим за секси акцента, много искам да отида и да се насладя на красотата му и на спокойствието което цари .. или поне така си мисля. 
      5. Във въпросния списък фигурира и това да напиша книга, не искам да е бестселър, просто искам да го направя и да знам, че ще има кой да го чете, дори и хората да са малко. Може дори да не се напечата, а да е само купчина хартия, но да знам, че го има и съм го направила сама. 
     6. Искам да оставя отпечатък в историята, искам хората да ме помнят, не искам да съм този незначителен човек, който съм сега. Искам да направя велики неща .. дори и не толкова велики, просто искам хората да знаят за съществуването ми, не искам да изчезна след 60 години и никой да не си спомня за мен. 
    7. Много се надявам докато ми дойде времето да измислят машина на времето. Знам, че звучи изключително нереално, но с тази скорост с която се развиват технологиите и всичко останало, нищо чудно и това да се случи. Искам да се върна назад и да видя родителите си като млади, искам да се срещна с някои велики хора, велики българи. Странно, но не искам да пътувам напред във времето, а назад, не искам да знам какво ще бъде, нека ме изненада, искам да видя какво е било, да го почувствам. 
    Да знам някои от мечтите ми изглеждат изключително банални, други много невъзможни, но .. това са мечти нормално е да са такива. Сега изгарям от любопитство да разбера какви са мечтите на Morella, lacerated soul и естествено Blake


Няма коментари:

Публикуване на коментар