9/26/2010

Тардис



    Вдъхновена от поредния епизод на "Doctor Who" в които пак му отказаха да пътуват с него, защото ... е, защото било различно .. и опасно, реших да ви задам въпроса: Ако можехте да избирате бихте ли пътували през времето? 
    Но имам предвид като във сериала. С някаква странна кабина, която се води космически кораб, със странен и леко изперкал мъж, наричащ себе си Доктора и ... Дорбе мисля, че се олях. Нека стесним кръга. Въпроса ми е, ако имахте възможност да пътувате със странник през времето, ще го направите ли? така звучи по-добре и по-възможно.
    Аз ще го направя, сигурно дори и без да се замислям. Защото смятам живота си за доста скучен, има толкова много неща, които искам да направя, а нямам възможност. Парите винаги възпират човек от мечтите му, или по-скоро липсата на пари. В предния си пост споделих, че искам да пътувам във времето, просто искам да вдия тези различни места, различни хора ... Искам нещо вълнуващо в сивото си ежедневие! Не го ли искате и вие? Не ви ли е писнало от едно и също, от нормалните неща, скучните, предвидимите? 
     Колко време ви трябва, за да решите дали искате да обиколите вселената и времето? На мен 2 секунди, за да се осъзная, че това наистина се случва на мен. Не, че наистина се случва, а че се случва на мен! Защото яките неща ме пропускат. 
     Сега питам вас, задавам ви въпроса, а дали ще отговорите е лично ваш избор.

1 коментар:

  1. още вчера ти се оплаквах, че всичко ми е еднакво, еднообразно и сиво. с удоволствие бих пътувала във времето ... само да е безплатно, хаха

    ОтговорИзтриване