4/27/2012

Мили момчета ...



    В момента трябваше да съм заспала, защото след 5 часа трябва да съм будна и готова за път. Обаче нямаше как да не споделя с вас разочарованието си от мъжката раса. Не, вижте, аз разбирам, че не винаги може да се схване намека, ама това да не схващаш намек след намек след намек след намек ... или се прави нарочно или на мъжката раса и' липсва шестото чувство да ги разбира тези намеци. 
    И сериозно се замислям, че въпреки, че се водим по-слабия пол и плачем повече и сме по уязвими, що се отнася до психически натоварвания, душевна болка и разбито сърце ние сме много по-добри в справянето с нещата. Като бях по-малка непрекъснато ме режеха, защото не бях от мацките в класа, в училище или в компанията ми, но поне разбирах от намек и като ми кажеха, че просто това което искам е невъзможно .. еми приемах реалността и продължавах напред. Не може да се тъпче постоянно на едно място .. всъщност може, ама не изглежда добре отстрани. 
    Така че момчета, моля ви се, стягайте се и спрете да се правите на ущипани второкласнички. Това, че някое момиче не ви е вързало или нещата не са се получили или (най-лошия вариянт) ви е разбило сърцето, не значи, че трябва да се давите в самосъжаление или пък да я задушавате с чувства. Защото (и ви го казвам като момиче, което знае какво е) когато ви каже 'не' и вие я притискате и правите неуместни коментари, само я отблъсквате и правите нещата по-awkward.
    В крайна сметка решението как ще постъпите си е лично ваше, но имайте в предвид, че ви издавам това като вътрешна информация, въпреки че вие трябва сами да се сещате, а не да седя и да пиша пост по въпроса, за да се осъзнаете. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар