4/26/2012

The Voice

    Този пост исках още снощи да го напиша, ама се заплеснах в асасинс крийд и .. Та напоследък гледам The Voice (America, UK, Australia), но понеже UK и Australia още не са стигнали до финалите, а са още на батъл рундовете, ще ви споделя няколко песнички (и фаворитите ми) от Американския The Voice.
    Най-големия ми фавори е Тони Лука, който е бил в Мики Маус клуб заедно с Кристина Агилера и компания. Не знам как не е пробил, защото има потенциал. А и много хитро се сети да изпълни песен на Бритни, кояот му се получи наистина размазващо. Go Team Adam.


    От Team CeeLo Джамар Роджърс ми е другия фаворит. А как изпълни It's my Life на Bon Jovi .. направо останах без думи, има един специфичен момент, които страшно много ми направи впечатление и не мога да си го изкарам от главата.


    Кристина Агилера направи грешката да изрита от отбора си Моузес Стоун, който според мен беше много добро попадение. Ама тя прави по принцип глупави избори, толкова много готини изпълнители имаше и ги изпоразкара, сега са и' останали някакви безлични ... Все пак Моузес:


    И пак от Team CeeLo една девойка (за да не кажете, че само мъже избирам), която има страхотен потенциал и нищо чудно да спечели - Джулиет Симс и Cryin' на Аеросмит. 


    Тийм Белйк нещо няма хубави изпълнители или поне такива, които да ме заинтригуват особено. Все пак, за да не го изритваме, както той направи с девойката, чието изпълнение ще ви споделя, ви предоставям едно интересно изпълнение на Wake up Call на Maroon 5 от Рей Лин. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар