5/04/2012


    Туко що се сетих и открих, че има прилжение на блогър за андроид, ама то нормално имайки предвид, че блогър е на Гугъл. Така че от днес ще пиша рандъм стюпид постове, когато се отегча по време на лекция. Ще ме извинявате за правописните грешки, ама клавиатурата е прекалено малка за моите кебапчета.
    Та онзи ден се върнах леко разочарована от Венеция. Не ме разбирайте погрешно архитектурата и мостчетата са хубави, но няма никаква романтиса, особено с всичкити тези туристи. За момент се притесних, че някое от островчетата ще потъне от толкова много народ. А аз имам непоносимост към големи тълпи и ми беше доста лоша през по-голямата част от времето. Рим със сигурност по моите изчисления е много по-красив и притежявя по-прията атмосфера.      Също пообиколих и други градове. Загреб беше приятно местенце, Опатия също. Триест ми направи по-добро впечатление от Венеция, а замъчето до него (чието име ми избяга) е прекрасно местенце. Не е прекалено кичозно като повечето замъци в австрийски стил, а градината е наистина красива и естествена.      Ох изморих се да пиша на този мъничък екран с тези мялки букви, заради това се изнасям. Will out.  

Няма коментари:

Публикуване на коментар