6/16/2011

I'm a nerd


    Голяма изненада, нали? Вие въобще, ама въобще не знаехте това! Особено ако ме познавате лично. Много добре успявам да прикрия истинската си същност, нали? Признайте си, дойде ви изневиделица. 
      След като преодоляхте шока да научите моята голяма тайна, нека видим и фактите. Мисля да започна с най-големият. Предполагам сте чували (най-вероятно от мен) за сериал наречен с колоритното име Doctor Who? Ако не сте, бързо отваряйте Уикипедия и поправете грешката си! Сериала се излъчва от 1963г., но след няколко години почивка между 1989 и 2005 (без изгледи да се завърне), през 2005 го прави и ... е, нека кажем, че е невероятен фурор. Може би не и у нас, но на Острова си е нещо като нашите Морска сол, Стъклен дом и Клиника на третия етаж забъркани в един хубав микс. Нямам предвид относно съдържание, а относно популярност. Откъм съдържание не може да се сравни с никой друг български (а и по мое скромно усмотрение и световен) сериал. Мисълта ми е, че аз съм много голяма и зарибена фенка. Имам постери, тениски и (дай боже) скоро и ТАРДИС. Наистина съм огромен фен, а имайки предвид, че сериала е сай фай .. е, попадам в нърд зоната. Да не забравяме и факта, че се излъчва в събота между 8:30 и 9:30, а аз не излизам от нас, залепена за монитора, чакайки да го гледам лайфстрийм. Но не съжалявам за нищо! Това е повече от сериал, това е нещо уникално и преживяването да го изгледаш е невероятно. 
    Нека към манията ми по Доктора добавим и постоянното ми вманиячаване по всякакъв виде телевизионни сериали И (разбира се) компютърните игри. О, да! Като проста сметка само ще вметна, че всяка част на Принцът на Персия съм я превъртала за около 24 часа (+,- някой друг час). Да, обожавам Star Craft, Need for Speed и Will Rock. Най-големите ми привличания са към игрите с елфи ... имам слабост към елфите, deal with it. Игри като Симс не ми се отдават .. няма движение в тях, няма тръпката някой да те наръга, да се пребиеш в някоя пропаст, да си потрошиш яката Тойота или да те нападнат зергове. 
       Естествено има го и момента с постоянното ми висене в сайт наречен Tumblr, който разбира се е най-великото нещо създавано някога .. след интернета и Доктор Ху. Соу йеа ..
      В общи линии се обсебвам от всичко възможно - книги, филми, сериали, игри и музика. И се чудя защо си нямам приятел ... Ами кой би взел момиче, което е побъркано по сай фай сериал, носи тениска на Батман и играе денонощно Assassin's Creed? Никой.

17 коментара:

  1. О, има много такива момчета, които биха те имали за тяхна богиня, но вие искате да са високи, красиви, като от филм, със six-pack на корема и т.н ;р

    ОтговорИзтриване
  2. Не си прав. Всяко момиче си има свой критерии за това което търси. При мен не е задължително да е висок, камо ли да има плочки или да е излезнал от филм. Красив е относително понятие. Всеки приема различни неща за красиви. Ако покажа на някой, който не гледа Доктор Ху Мат Смит или Дейвид Тенант ще ги сметнат за много грозни. Същото се отнася и за Адам. Първия път като видях всеки един от тях не ги харесах. Не е било любов от пръв поглед. Има много повече фактори от колкото ти си мислиш. Не е ей така - о тоя е два метра със сини очи, руса коса и плочки ... ооо край обичам го ... хах .. не съм толкова повърхностна, мисля, че ти го казвам за пореден път.

    ОтговорИзтриване
  3. Имаш слабост към елфите, а спореше с мене, твърдейки че щръкналите елфскотролски уши не са секси. How dare you!!! Иначе е прав човека за "О, има много такива момчета, които биха те имали за тяхна богиня". Пример: eдин приятел от варна от 4-5 години се мъчи да си намери някоя с която да си играе warcraft заедно, ама не стааа :D
    "Ами кой би взел момиче, което е побъркано по сай фай сериал, носи тениска на Батман и играе денонощно Assassin's Creed? Никой." тука грешиш - има един бюлюк народ дето си падат точно по симпатични nerd-ки :)

    ОтговорИзтриване
  4. хахах Слав нека ти отговоря с гиф, че е най-точен :D
    http://media.tumblr.com/tumblr_lkqyiyTTdz1qel9iy.gif

    xDDD

    ОтговорИзтриване
  5. Може пък да не е точен gif-а. Може да си стоиш single защото имаш синдрома на това че си падаш точно по тези, дето не те искат. Съществува синдрома - аз май го имам xD. Съответно е доказано ефективен :D

    ОтговорИзтриване
  6. По-скоро си падам по онези, които няма начин да имам защото са .. например 40 годишни актьори с дете. Или пък 30+ музиканти, които са женени. I think you get the point.
    Пък и не е въпроса да хвана първия, който ме харесва, това е пристъп на отчаяние. Може и да съм отчаяна, но определено не толкова. ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Е, така е - права си :)
    Не губи надежда - има все още голямо количество неженени 30+ музиканти ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Деси ти си уникален човек и да се наречеш нърд си е грешка. По твойте изводи и аз съм нърд, но не се приемам за такъв. А за това дали би те взел някой - определено! Стига да го потърсиш, винаги ще откриеш човека на живота си. Ако момичетата бяха повече като тебе вече щях да съм намерил своята soulmate.. ;D

    ОтговорИзтриване
  9. ахахах абе всички казвате така, ама в крайна сметка хем търся хем не намирам. Начи или някъде бъркам или съм прекалено голям нърд xD Всъщност нърдовете са секси!
    http://www.randomblog.org/wp-content/uploads/2010/07/nerd.png
    ей тва е истината xDDD

    ОтговорИзтриване
  10. хахах аз ли тря да права разграничаването? :D

    ОтговорИзтриване
  11. Е много ясно.. :D btw до къде си на Assassin's Creed.. мене не ми тръгва.. ;[

    ОтговорИзтриване
  12. До третата игра xD Кой не ти тръгва? :/

    ОтговорИзтриване
  13. Нито едната.. естествено с моя късмет.. xD Нищо сега превъртам сингъла на StarCraft II за трети път :D

    ОтговорИзтриване
  14. LOL аз имах само проблем с първата. И то защото не знам как я инсталирах, но после не можеше да седеинсталира и тряше да си тегля специална програма за деинсталация xD Направо чук. Може да е проблема във видеокартата или Уиндоуса.

    ОтговорИзтриване
  15. Рама не е достатъчен мани ти.. :D иначе видеото си кърти мифки и лепи плочки xD

    ОтговорИзтриване
  16. Еми .. знам как можеш да решиш проблема .. купи си нов компютър xD

    ОтговорИзтриване