12/24/2010

Коледа е!!!



    КОЛЕДА Е!!! Няма как да не напиша пост за един от любимите ми празници! Знам, че обикновено съм много песимистична и сигурно ме мразите за това, но покрай Коледа ставам много оптимистична и се радвам на живота. Ако вие не го правите - трябва!!! Това е празник на които се събирате със семейството и .. не ви ли става топло на сърцето, че сте се събрали и сте заедно и просто не сте сами на този свят и има хора, които са до вас, подкрепят ви, обичат ви без значение какво се случва около вас? Просто във въздуха витае толкова много любов и радост. 
    Да не говорим за Коледните чудеса. Не вярвате ли? А наистина трябва! Аз вярвам и дори и да вярвам на празно и в крайна сметка да не ми се случи нищо красиво ... как няма да се случи? Ще съм със семейството си на Коледа, това ми стига! Пък ако получа и бонус от дядо Коледа - някой, който да излекува това мое разбито сърце, наистина ще е най-хубавата ми Коледа, ако ли пък не ... пак ще е най-хубавата ми Коледа, защото .. защото тази година съм изключително щастлива, без определена причина, а може би и да има някои, които влияят. Може да има човек, който да ме кара да чувствам нещо, което от доста време не съм, нещо което е различно от болка хаха. Аааа не няма да говорим за лоши неща. Просто исках да ви кажа да се наслаждавате на тази Коледа, да и' се радвате, да се забавлявате! оценете това което имате поне тези 3 дни! 24-25-26 Декември .. едни от най-красивите дни през 2010 поне за мен. Може да не са минали, но вярвам и знам, че ще са! 
     Весела Коледа! Пожелавам ви много любов, подаръци и торба пълна с коледни чудеса и щастие! 



1 коментар: