10/26/2010

Стоицизмът на един студент


   От известно време не съм писала, но нито имам време, нито муза. Все пак се опитвам да наваксвам и днешния пост ще е за нещо тясно свързано с проблемите ми в момента. Реших, че ще е по-добре да го превърна във леко забавен, надявам се да ми се получи, от колкото да ви обяснявам колко си мразя живота в момента, как напрежението е убийствено като цяло, а и от един определен асистент, за които ще стане на въпрос малко по-надолу, да не говорим, че отново се чувствам като парцал в "любовен" аспект и как с всеки изминал час рухвам все повече и повече.
    НО! Няма да ви говоря на дълго и широко за това! Днес има един доста по-интересен въпрос, които искам да засегна, а то е гадните асистенти (респективно професори, доценти) в университета. При мен е асистент, който ми води упражненята, ако някой колега или колежка чете съм най-малко 100% сигурна, че веднага се сетиха за кой говоря. Няма да споменавам все пак имена, защото той е нещо като Волдеморт - Онзи-който-не-бива-да-се-назовава, а когато пък чуе името си или подуши, че се говори за него, ще изникне от всевъзможни места. Почти сигурна съм, че го видях да подава глава от канала в женската тоалетна докато го обсъждахме, но бързо се скри и не можах да огледам дали беше той. Тези въпросни неприятни личности за мен са едни огромни комплексари, които изкарват всичката си злоба върху студентите и в частност първокурсниците, защото те търпят най-много и все още не са достатъчно изтормозени, че да могат да бъдат наречени с гордото име СТУДЕНТ! Нека си го признаем, за да си студент трябва да имаш дефицит на парите и храната, както и на времето и задължително стоически да понасяш хвърлянето на отпадъци от всякакъв вид (и буквално и преносно) върху себе си. 
    Все пак нека се върнем на тази особа, която се явява като един садистичен демон и дори има формата на сатаната в кошмарите на младите и все още поизплашени студенти. Разбрахме се, че тази личност има доста пълна торба с комплекси, която не крие хубаво на скришно под леглото си, а вади от нея и замеря по студентите (ще използвам и термина стоици, защото ми изглежда доста уместен). Ако приемем, че този асистент е сравнително млад и в началото ви е изглеждал симпатичен, че не дай си Боже и секси, вече сте на тотално друго мнение и го мразите в червата. Лично аз си мисля, че е възможно да ме докара до момент в които да искам да си тегля куршума, но ако се стигне до там имам изготвен план - ще се гръмна в неговия личен кабинет с предсмъртна бележка, че той е причината за това, ако има поне малко съвест ще му натежа здравата на нея, но за да е още по-сладко отмъщението ще си седя като призрак и ще го преследвам до края на мизерното му съществуване, дори и след като постъпи в лудница, за да може и аз малко да се забавлявам на неговите мъки. 
    Шегата на страна наистина е кофти да има такъв човек, който да твърди, че иска да ви научи на нещо, но го прави по изключително грешен начин и ефекта е точно обратния и много отрицателен. Напрежението от цялото това психическо изнасилване на което подлага студентите не води до хубави или приятни неща. Такива индивиди наистина не трябва да се занимават с млади хора, които те първа откриват живота. Подхода им е изключително грешен и щом аз, един заек, мога да го открия, представете си за какво си говорим. Все пак да ви казват, че нямате обща култура, че сте глупав и тъп, че сте цървул и да ви скастрят злобно, когато се объркате, просто защото сте станали в 5 и 30, за да му се явите, наистина може да ви докара до лудница. 
    Може би в университета е така и аз съм имала много грешна представа за това какви са целите му, като например да вдъхновява и подтиква младите да се занимават с това, което учат. В моя случай е политика ... нали всички се оплакват, че държавата ни не струва и младите са ни бъдещето. Тогава защо мачкате и без това нищожното самочувствие на някои студенти. Ясно ми е, че живота не е толкова лесен и че ще се сблъсквам с такива неща доста често, но едно е да можеш да отговориш и да се опълчиш, а друго е да трябва да търпиш стоически. Наистина грешно ... 
    Малко прекалих с дължината на поста този път, но това само показва силните ми чувства и негодувания спрямо нещата, които се случват в университетите. Очаквайте включване от мен отново скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар