10/19/2010

Наближава Хелоуин!



   Понеже от известно време не съм поствала, реших че е време. Пък и Хелоуин наистина наближава! Решихте ли вече какво ще правите? Като какво ще се маскирате? Къде ще ходите? Мисля, че е време да решите, защото не остана много време.

   Лично аз още не съм се ориентирала точно къде ще съм, но се знае, че ще е в някой Клуб облечена като паднал ангел. Понеже не мога да съм вещица или зомби, по простата причина, че вече използвах тези двете през миналите години, но хей ако нямате идея можете да използвате моите! А ако не ви харесват идеите и искате нещо друго ще ви препоръчам да посетите Куку магазин, където има избор от различни аксесоари и подобни, които със сигурност ще ви послужат добре. 
    За мен Хелоуин винаги е бил интересен празник, макар и не наш си. Идеята да се маскираш като някой е .. яка. В един епизод на "Как се запознах с майка ви" Барни каза "на Хелоуин жените показват истинската си същност, ако са маскирани като медицински сестри, значи са мръснишки медицински сестри ..." и т.н. Много съм съгласна с него. Хелоуин е момента в които можеш да се покажеш като нещо различно, нещо друго и един вид да си самия себе си. Можеш да се маскираш като вещица, ангел, дявол, фея или нещо подобно.
    Ако още не сте решили къде ще ходите и с кои, или няма с кой да отидете, но имате желанието ви каня с мен. Не е сигурно къде ще сме с моята компания, но със сигурност ще е забавно, просто защото е ХЛОУИН!!! 

2 коментара:

  1. оу, аз съм на рожден ден .. тематичен, разбира се ^^
    миналата година бях смъртта, за тази се колебая между няколко .. алис купър, хитлер или скинар :D
    квото и да е, де, ще бъде забавно ...
    просто защото е хелоуин ^^

    ОтговорИзтриване
  2. хаха Хитлер наистина си е страшничко :D
    и да права си, каквото и да си, важноео е, че е ХЕЛОУИН и ще е яко ахха =P

    ОтговорИзтриване