10/03/2010

Последен ден на 18


  Остават броени дни докато напусна 18 и навлезна с пълна пара и тежка стъпка в 19. И мисля да ги ипратя подобаващо =]
   18 е точно повратната точка в живота на един тийнейджър, тогава се случват куп неща и започват още толкова. На 18 едновременно завършваш училище и започваш университет (поне при мен беше така), навлизаш в света на по-самостоятелните, крачка по крачка, ден след ден. Вече трябва да бъдеш отговорен гражданин, все пак можеш да гласуваш (или не) за Бойко. В общи линии на 18 оставяш на страна безгрижното детство и мрънкането, че не ти се ходи на училище и навлизаш в живота, където вече от теб зависи дали ще учиш, но и от това твое решение зависи голяма част от бъдещето ти. 
    Като изключим края на училището и началото на университета има още доста неща, които ми се случиха през последната година, едно от които НЕ беше любовта. Явно тази година за мен беше прокълната. Точно преди 1 година на рождения си ден приключих последната си връзка. Наистина мисля, че от тогава израстнах поне малко и вече знам какви двулични чудовища могат да бъдат момчетата и как доверието ми може да бъде предадено много лесно. 
    Също така взех книжка и си имам малък сладък микроб, с който бръмча из града. Успях да посетя много от хората на които държа и които са пръснати из страната, а други си дойдоха до тук. Разходих се до Пловдив, където има хора на които държа страшно много, отидох до Севлиево, на посещение при един от най-важните хора в моя живот, друг много важен за мен човек си дойде от майната си а.к.а. Виена. Абе ... беше силна година. 
     Въпреки трудностите, нервите и сълзите, които прахосах тази година беше може би най-добрата ми до сега. Надявам се в бъдеще да имам още по-добри. Ще ми липсвате яки 18.

6 коментара:

  1. а след 2 години, важни хора ще дойдат да живеят в софия, хаха
    тва трябваше да е някъв вид "cheer up" ... <.<

    не тъжи за 18те ... 19те може да са още по-силни! ^^

    ОтговорИзтриване
  2. хахах даааа <33333333

    а иначе може и да си права .. живота ще покаже хаха

    ОтговорИзтриване
  3. дойде от майната си... и пак си замина...

    ОтговорИзтриване
  4. Да, ама си те видях <33 и ти пак ще дойдеш <3

    ОтговорИзтриване
  5. Всяка следваща година е по-хубава от предишната (е поне при мен де) Дано и при теб се случи същото :D

    ОтговорИзтриване
  6. хаха и аз се надявам на същото xD

    ОтговорИзтриване