11/17/2010

She will never be loved ..


   Защо винаги вярвам в хората? Защо винаги вярвам, че този път ще е нещо различно? Защо продължавам да вярвам, че може би поне веднъж ще съм от момичетата, които получават момчето? Защо продължавам да се залъгвам, че някога и на мен ще ми се случи нещо красиво? Ясно е, че за мен е само помията .. може би и част от лайната. 
   Не ме разбирайте погрешно, наистина се опитвам да мисля позитивно. Не съм се затворила в себе си, отхвърляйки всеки един човек, само защото когато последно разкрих сърцето си пред някой гледката стана грозна. Напротив, опитвам се да гледам позитивно на нещата вярвайки, че нещо хубаво ще ми се случи и на мен. И винаги когато тази надежда се появи се случва нещо, което я хваща здраво за корена и я изкоренява толкова брутално, че единственото останало е грозен кратер. След което всичко се повтаря - на празното място засаждам нова и .. вече знаете какво следва. 
   Грозно е от страна на живота да се шегува така жестоко с мен. Какво не заслужавам ли и аз малко любов? Да не би да съм машина или нещо подобно, нещо което не изпитва чувства и не му е нужна любов? Не съм психопат ... имам душа ... какъв е проблема. 
    Може би трябва да спра да вярвам в хората и да имам каквито и да било очаквания, защото единственото което получавам са разочарования. Всеки ден си повтарям, че може би днес ще срещна някой или някой, на който съм хвърлила око, ще се поинтересува от мен. Какво по дяволите си мисля?!?! На моменти просто забравям, че за мен е отредена помията ... и част от лайната...

7 коментара:

  1. Деси, не знам какво да ти кажа... много жалко, че се получава така :( Няма и да ти казвам "Ей са ще стане чудото", никой не може да го кажа, но пък все си мисля и не спирам да вярвам, че теб те чака нещо, за което никога няма да съжаляваш и трябва просто да го посрещнеш пък когато и да е това време... :*

    ОтговорИзтриване
  2. винаги ш има някой, който ще дойде за да изчисти помията веднъж завинаги

    ОтговорИзтриване
  3. Ох хора много ви благодаря, че поне вие вярвате! Може да нямам момче, което да ме дарява с любов, но наистина имам най-страхотните приятели, които определено компенсират всичко това. Обичам ви много и дори понякога да не го показвам както трябва ... вие си го знаете, нали? Вие ме крепите

    ОтговорИзтриване
  4. Well, любовта не е просто нещо. Не е пица, че да го поръчаш и да го чакаш в определен момент. По-скоро е като да си в ресторант - поръчваш нещото, което ти изглежда най-апетитно, но не знаеш дали ще ти допадне на вкус. Едно е гадно, друго става, един ден попадаш на перфектното ястие и почваш да го поръчваш отново и отново. Тъп пример, да. Хммм... да речем, че не всички са късметлии и не всички откриват лесно човек, който да ги дарява с истинска любов. Но евентуално се случва. Почти винаги, мисля. Това, че все още има брачна институция говори положително за този факт. Та... чакай просто. Надявай се. Рано или късно ще успееш да нацелиш правилното ястие :)

    ОтговорИзтриване
  5. Хаха харесва ми сравнението ти =] Не само е много готино, но и доста оптимистично. И дап .. ще чакам ... То остава ли ми друг избор xD Освен от време на време да ръся обиди по адрес на готвача за кофти яденето. =]]

    ОтговорИзтриване
  6. В живота винаги се случват повече лоши неща. Все едно 1 усмивка да е равна на 3 сълзи .. нещо от сорта .. Но пък всяка шитня, която ни се случва в живота ни учи на нещо .. може би пък първо трябва да изстрадаш, за да израснеш и да бъдеш готова за голямата любов, която ще те връхлети най - неочаквано .. никога не се отказвай, бори се докрай, защото само хората които се борят и са изстрадали достатъчно, накрая са заслужили своето щастие :)

    ОтговорИзтриване