1/03/2012

Resolution 2012



    Знам, че от доста време не съм писала, но някак си музата ми ме беше написала. За сметка на това сега съм се заредила с няколко идейки и мисля тези дни да ги вкарам в действие. Първата, разбира се, ще да е за новата година. Ей, хора, 2012 е, най-накрая ще видим дали сме изтълкували календара на маите правилно. Моето скромно мнение е, че 2012 ще е година на големи промени в световен план. Разбира се, че няма да си отидем от някакви апокалиптични предзнаменования, които със сигурност не сме изтълкували правилно. Така че .. нека видим какво наистина ще ни донесе 2012. Според мен ще е позитивна година.
    А сега относно резолюцията ми за 2012. Реших, че тази година няма да се съсредоточавам върху себе си, както правех винаги до сега и както правят много голяма част от хората. Естествено ще гледам и аз да съм доволна, но няма да се целя в това. Мисля да обърна внимание на наболели проблеми и да видя с какво мога да помогна аз - една мравчица. В крайна сметка целта не ми е да помогна на цялата нация или на цялото човешко население, това е невъзможно, но ако успея да помогна по някакъв начин на дори един човек ще смятам мисията си за успешна. Може да ви звучи смешно, кой знае какво си казвате сега "Тази пък какво си въобразява, че може да направи" или пък "Какви са тия глупости, които приказва, сигурно не и' пука за никого", но в крайна сметка не ви карам вас да го правите и скептицизма няма място в 2012.
    Друго нещо, което реших да направя е да посрещна 2012 без Фейсбук. В последния ден на 2011 го изтрих (е, да, ще отнеме време докато стигне до хората, които го тирят официално, но в крайна сметка няма да съществува повече). Съветвам ви да направите същото нещо. Фейсбук се е превърнал в опасен социален феномен. Може да си мислите, че това са приказки на конспиратори, но като погледнете релаността наистина е така. Прекарвате прекалено много време там, споделяте крайно много информация с хора, повечето от които дори не познавате достатъчно, че да можете да определите що за личности са. Всъщнст черешката на моята торта относно това решение беше двуличието и непукизма на хората що се отнася до сериозните проблеми и въпроси. Имах около 300 приятели и нито един от тях не обърна внимание на наистина важни неща, които постнах. Във Фейсбук не сте заобиколени от приятели, а от някакви непознати, които действат с избирателна пропускливост - обръщат внимание на друсащите се цици на Андреа или как някоя котка си гони опашката, но щом се отнася до правата на ЛГБТ общността например - не ги търсете.
    Та аз започвам 2012 с нова страница и се надявам след 12 месеца съдържанието да е достатъчно добро, за да кажа, че съм направила промяна. 

2 коментара:

  1. Наистина се изненадах, когато научих че вече не си сред дебрите на соц. мрежата.... но наистина може и да е за добро.... в последно време и аз забелязах че голяма част от свободното си време прекарвам във FB.... не че правя нещо съществено, но така контактувам с хора...тъй като в моя град не останаха хора, с които мога да изляза и да си кажа няколко думи и които да нарека приятели.... но се радвам за теб че си отворила нова страница, изпълнена с много позитивизъм.....Желая ти от тук на сетне винаги напред и с гордо вдигната глава :) Поздрави от мен и от далечен Шумен :)

    ОтговорИзтриване
  2. По принцип аз за това и го задържах толкова дълго - връзката с хората и нещата относно университета, които течаха там, но в крайна сметка мога и по друг начин да поддържам връзка с хората. Скайп, туитър, тъмблър, гугъл +, телефон, лице в лице хаха
    Мерси, поздрави и на теб от София сити. =]

    ОтговорИзтриване