1/06/2012

Movies you should watch

A Crazy Little Thing Called Love (First Love)


    По принцип не съм фенка на азиатското кино, ако е аниме винаги съм "за", но стане ли въпрос за филми или сериали не съм много въодушевена. Не мога да разбера защо е така, като се има в предвид, че имат наистина добри филми, като въпросния, който пък си има две заглавия (по незнайни за мен причини). Ако си падате по любовните историйки и особено ученическите такива, това е за вас. Ах какво се обяснявам, то заглавието само говори за себе си. Историята обаче е различна от тези, които сме свикнали да гледаме в американските филми. Имам предвид, че не става въпрос за футболистчета и някакви принцески, които да пречат на нашето момиче. Е, има и такъв момент всъщност, но не това е основната идея, не е наблегнато на факта колко лоши са хората, а по-скоро на чувствата и перипетите. С две думи ако ви се гледа романтична комедия - направете този избор, заслужава си. Пък и има доста силен момент, който ме накара искрено да се разплача. Така че е и силен, освен стилен.

Edit: Това е нещо ново, което реших да започна. Няма да ви говоря много за самия филм, просто ще ви препоръчвам такива, които си заслужава да бъдат видяни според мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар