1/29/2009

Размера .. ?

Абе не че нещо, ама тва циците са много комерсиална тема! Естествено има три размера цици (друг е въпроса за видовете).
Първи размер - Разчесани, пъпки от комар. Ще ме извините, но тука трябва задължително да вметна един виц: "Двама седят и оглеждат мацки. Единия "-Ееее скивай тая кви цици имаше", другия: "-Да бе, ако ги намажеш с йод, ще и' минат!". Съжалявам, ако съм наранила нечие самочувствие! Ама си е така, да имаш прекалено малки цици не е шега работа. С триста зора си намираш сутиен, а когато това най-сетне стане, не можеш да откриеш гърдите си ... Гаджето, по време на секс, вместо тях разтрива гърба ви ... Използват термини по ваш адрес, като: плоскодънна лодка, дъска и д.р. производни. Да не забравяме и подмятанията от сорта на: "Да не са ти на гърба, отпред вече проверих?", "Днес не си ли ги носиш?", "Къде ги скри?" Не е лесна тая вашата ...
Втори размер - Портокали - Лично по моя преценка, ето това са точните! Достатъчно големи, но не прекалено, точно да ти паснат в ръката. Съмнявам се че мъжете (колкото и да се говори обратното) обичат по-големи гърди. Тояи размер са доста удобни, привлекателни и .. абе да, само добри думи за тях!
Трети размер - Дини (или пъпеши) - Ето това нещо е гнусно! Това ме кара да повръщам! Метнеш я отзад, ритнеш я и я върнеш ... Можеш да се завиваш с тях, а от сутиените стават прекрасни палатки ... Е вярно има мъже които харесват такива ми ти работи, но лично според мен е отвращаващо... да ти се метат някакви мутирали лиани ... сигурно кърмата им може да изхрани 4/5 от децата в Сумалия ...
Та да се върнем на циците като общо. Какво толкова възбуждащо има в тях? Не мога да ви кажа .. Аз лично се чудя за какво са ми големи гърди, като много добре се справям и със среден размер ... Големите увисват и се чудиш какво да ги правиш, къде да ги денеш и в кой джоб да ги скриеш .. Ама отидете разберете мъжете, харесващи по-огромен бюст. Е ако се оженят за някоя дама с подобен рамер, след време, когато посреднощ се събуждат от задушаване, понеже едната близначка е върху него, ще се чудят от какъв зор им трябваше да си взимат такава млекоцентрала за жена.

1 коментар: