11/13/2011



    От известно време се опитвам да пиша по-малко ... е, при липса на по-добро обяснение, депресарски постове. Мисля, че това беше голяма грешка. В опита си  да не досаждам на 'читателите' (макар и да се знаем), стигнах до момент в който се закопах сама. Идеята ми е, че писането ме отпуска и когато имам проблеми ми помага да се отърся пона малко от тях, достатъчно, че да не затъвам повече в самосъжаление и други неприятни неща, наречени от мен с общото име 'лайна'. Да, обаче от както спрях да се изразявам под писмена форма тук, започнах и да се давя в тези лайна. В момента нещата са доста зле, добре че иманяколко лъча светлина, които да ме държат.
    Нали знаете как в повечето случаи като сте депресирани (това се отнася по-скоро за момичетата, момчетата не се изразявате по този начин) стигате до рев? И всъщност помага, олеква ви, изкарали сте част от нещата и ви е малко по-добре. Аз често го използвах този емтод, но от известно време нещата стигнаха състоянието в което съм неспособна да пусна дори една сълзичка, дори и на сърцераздирателен филм. От една страна е добре, защото се бях изнервила на себе си и на емоционалноста си, бях прекалено лигава, отвращавах се. От друга страна обаче, сега няма как да ми олеква и .. нещата се понасъбират по-бързо от обикновено и просто си седят вкъщи. Имам чувството, че ако продължавам така скоро всичко това ще добие плътна видима черна форма. Ще си се разхождам с наметало като на Снейп. 
   След доста уводни думи като цяло, проблема ми е, че съм all fucked up. Наистина не мога да живея със себе си и със своята несигурност. Някак си имам чувството, че съм станала прекалено затворена, изплашена и несигурна. Не смея да се разкрия напълно, не смея да се впусна в каквото и да било, защото ме е страх, че само ще прецакам нещо и не мисля, че заслужавам да бъда щастлива. Смятайте, че за последните думи ще изям доста бой от най-добрата си приятелка (обичам те за което, прекрасна). Може би съм се превърнала в този човек, защото никога не ми е показвано друго. По дяволите като се обърна хората на моите години вече почнаха да се женят и да създават семейства (не, че съм се юрнала за такова нещо на тая възраст, просто го давам за сравнителна точка със себе си - сама и еднорог), а аз даже не знам къде се намирам в собствения си живот. 
    Имаше един много приятен и честен Анон (anonymous) в Тъмблър, който ми каза, че цялата тази несигурност само отблъсква хората. Истината е, че искам да спра да бъда този човек, но защо е толкова трудно да се промени човек? Понякога наистина си мечтая да нямах този болен мозък, който ме кара да мисля постоянно за  подобни неща, но уви, не съм случила.

2 коментара:

  1. Намери нещото, в което се чувстваш сигурна и силна и му се отдай духовно. Безсилието идва, винаги е причинено от нещо. Намери това нещо и разбери как да го победиш, а за останалото не се тревожи. Търси хармонията със себе си :)

    И недей да се виниш така за емоционалността си, ако човек не носи точно тази емоционалност, то тогава той не би могъл да се нарече човек.

    А, също така искам да отбележа, че момчетата също плачат!

    (;

    ОтговорИзтриване