11/06/2011

Ешелон




   Писала съм доста за Three Days Grace и реших този път да драсна няколко реда относно другата ми голяма любов - 30 Seconds to Mars. Повечето хора, които не са запознати с групата са доста негативно настроени, особено момчетата и особено към Джаред. Аз си го обяснявам като някаква завист, защото lets face it - Джаред е перфектен. Но те не осъзнават колко много значи групата за Ешелона, а именно техните фенове. Джаред, Шанън и Томо не са просто музиканти с фенбаза, те считат своите фенове за свое семейство и ги третират като такова. Рядко се вижда такава любов към феновете и толкова усилия за тях. Джаред стигна до болница в Рим, защото се претовари - беше болен и въпреки това излезна. След това не спря, не пропусна нито едно шоу. 
    Възхищавам се на желанието им да задоволят всяка прищявка на феновете, да ги направят щастливи и доволни. И начина по които говорят за тях, те наистина са горди от тях. Щастлива съм да съм част от това огромно семейство. 
    А сега за тези, които не са фенове, просто ще ви привлека с песнички. Come to the AWESOME side, we have cookies. Сериозно, просто изслушайте и изгледайте клиповете, ако не за друго, направете го за мен, заслужават си.




Няма коментари:

Публикуване на коментар