8/19/2011

За One Tree Hill



    Повечето хора смятат един от любимите ми сериали - One Tree Hill - за боза. Причината, разбира се, е защото има прекалено много драма. Но като оставим всичко това на страна за мен е прекрасен сериал. Вярно проточи се прекалено дълго, но това не значи, че до последно не учи хората на толкова много. Любимия ми персонаж е Брук ... Брук Пенелъпи Дейвис. 8 сезона персонажът и' израства. 
    От самото начало това момиче ме вдъхновява. Първо беше само училищна драма, но после почна да понася ударите на истинския живот. Не мога да повярвам през колко много мина и колко мъжки се държа през всичко и не се предаде. Наистина ме вдъхновява да живея. Знам, ще си кажете, че е глупаво, глупаво е да се вдъхновявам от измислен персонаж в бозав сериал, но не сте прави. One Tree Hill не е просто бозав сериал, има толкова много в него, толкова много надежда, сила, магия ... 
    Всеки път когато Брук плачеше аз плачех с нея. През последните 5 години с нетърпение очаквах всеки епизод, за да разбера какво се случва с нея. Когато беше щастлива и аз бях. Силата, която излъчва този персонаж е неописуема, само някой, който е гледал сериала мможе да почувства вдъхновението, което аз усетих.
    Остана още един сезон и тази магия ще свърши. Ще приключи сериала, които беше част от мен през може би най-важните периоди от живота ми до сега. Израстнах като човек с този сериал и с персонажа на Брук. Тя е моят идол, нейната сила и състрадателност са неща, които научих и аз благодарение на нея. Не мога и да се надявам да бъда дори наполовина човека, който е тя, просто е прекрасна. 
    Ако не сте гледали сериала - пропуснали сте. А пък отгоре на това го плюете, че е боза и че не е достатъчно добър ... не смейте, не смейте, защото не знаете на какво учи сериала и не разбирате прекрасния начин по които е направен. Може да си има своите недостатъци, но е милиони пъти по-добър от 'Отчаяни съпруги', защото ви учи на нещо прекрасно. Учи ви на приятелство, сила, лоялност, любов ...

2 коментара:

  1. Така е.Писнало ми е да чета критики към сериала от хора,които си нямат и на идея за какво точно става въпрос.Хора,които си изграждат мнението от нечие друго.Сериала е може би единствен по рода си,описващ НАС.И да,колкото и чудно да изглежда,всеки от нас ще намери себе си някъде там в него.Така,че хора,които обичате да се изказвате неподготвени - хвърлете му един поглед и след това говорете.Наистина има какво да видите и научите. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина всеки може да се открие в този сериал, има по нещо за всекиго. От множеството сериали, които гледам, този си ми остава най-любимия винаги. А първите 4 сезона мога да ги знам наизуст и пак да ги гледам отново и отново, без да ми омръзват. Наистина ме научиха на много. Но ако трябва да съм честна, гледах 5 и 6 сезон само заради Брук, всичко друго беше ужасно бозаво (е може би и случващото се с Нейтън и Хейли беше интересно, ама без психо бавачката :D). После 7 и 8 сезон станаха така или иначе предимно за Брук, което много ме радваше. След завършека на последния сезон не мисля, че е редно да има още един. Не че искам да свършва, но му е време, каквото и да си говорим.
    И все пак - гениален сериал, Брук е страхотен персонаж. Ако можех да съм толкова силна като нея, щеше да е прекрасно! :))

    ОтговорИзтриване