8/31/2011

Kiss kiss kiss


    Абе много ми е странно ... не, стойте! Няка започнем със ситуация! Представете си, че сте на среща с момчето, което харесвате, всичко е било перфектно, той ви изпраща и идва момента, когато трябва да ви целуне, цялата сте настръханла, пеперудите пърхат в корема ви ... устните ви се докосват и ... едно влажно и мокро нещо се опитва да ви влезне в гърлото. (Ако сте момче .. ами тогава си представете нещото във вашето гърло). 
    Не ме разбирайте погрешно, целувките с език са .. страстни, но понякога прекалено не на място. Като например ако е първата целувка, няма да направи добро впечатление на момичето, ако се опитате да изнасилите устата и' се език и я олигавите цялата. Невинните целувки са толкова по-невинни, романтични и ... сухи. Защо никой вече не прибягва към тах? Или може би прибягва, просто аз съм останала с грешно впечатление ... но това не значи, че мнението ми се променя! 
    Целувките с език не са за нещо всекидневно и постоянно, те са да им се насладиш от време на време, колкото да остане тръпката от тях. Лично аз мразя, а и се чувствам неудобно, след като някой ме е целунал да търся ръкав в който небрежно да се обърша. Просто не е правилно.
Толкова по-възбуждаща е една проста бавна целувка, предшествана от подготвящ (тийзър) поглед. Или аз съм прекалено романтична? В което се съмнявам, романтиката ми е доста умряла. 
    ЗАМИСЛЕТЕ СЕ! Не използвайте език .. той е като презерватива - прави усещането не толкова приятно и истинско.

4 коментара:

  1. True story! Напълно съм съгласен, че почти никога не е на мястото си тази целувка (: Макар че аз съм в облаците почти колкото тебе, трябва някой да ни смъкне на земята xd

    ОтговорИзтриване
  2. Абсолютно съгласен съм за 'невинните' целувки, както ги нарече ти (; При това съм момче, нима романтиците сме изчезващ вид?

    ОтговорИзтриване
  3. И аз не съм особена романтичка, както сама казваш и за себе си, обачеее съм мнооого съгласна с написаното

    ОтговорИзтриване
  4. Хубаво е, че толкова много хора се съгласихте с мен... е, 3-ма човека не е тооолкова много, но пак е по-добре от николко. Все още има надежда за нас, романтиците.

    ОтговорИзтриване