5/01/2011

Родната корупция ни пази



Родната полиция се опитва да ни опразни протомнето, това е което прави. Имах някакъв респект за тия хора, но тази вечер всичкия се изпари. За мен те са едни паразити, които се залепват за протмонето и ти смучат парите. Едни долни, мазни, с дебели гуши и огомни кореми мижитурки, който само се чудят как да се угоят още малко. АХХХХ ТОЛКОВА СА ГНУСНИ. Отвращават ме. Наистина ем отвращават. Колко трябва да си долен и да не уважаваш себе си, за да правиш такива грозни неща. И отгоре на всичкото ОБИЖДАШ?!?!? Защото не ти дадох пари... сигурна съм, че защото не ти бутнах 50 лева и защото държах на това, че съм права, а аз БЯХ права, започна да обиждаш. Това е не само жалко, но и грозно. "Не ви вярвам", еми не ми тря да ми вярваш, просто си отвори шибаните очи и виж като хората. 
"И изпреварихте две коли"
"Не, изпреварих една, която беше пуснала аварийките и караше с 30" (КОЙ НОРМАЛЕН ЧОВЕК НЯМА ДА СИ ПОМИСЛИ ЧЕ СПИРА?!?!?
"А защо след вас минаха две коли" ... ъ ... по-тъп въпрос можеше ли да зададеш бе кретен?! Значи не може след мен да е имало още една кола, това е направо НЕВЪЗМОЖНО. По-невъзможно и от пони?!?! 
Бях напълно в правото си да изпреваря. Беше СЛЕД моста, ония даваше всички сигнали на човек, който ще отбие, караше почти в банкета, така че имаше достатъчно място повече от 3 коли дори да се разминат и изпреварих с 40!!! Не е като да съм летяла с 80 ...
АГРХ! И отгоре на всичко ще ми кажеш "О, Нови Искър, трябваше първо да погледна документите, за да ми стане ясно" ... Ъ, МОЛЯ?!?!?! Сигурна съм, че дори и да съм с 15 години по-млада съм 100 пъти по интелигентна от теб ти подкупен мазен червей! 
Ако не беше на работа и не можеше да ме закопчаеш за нещо, бедна ти е фантазията на кво щях да те направя. Не ме интересува дали си на 30, на 40 или на 50. 
Погнусата ми в момента от тези същества е толкова голяма, че дори не мога да я опиша подобаващо. Представете си плужек, целия мазен, лигав и обвит в гадни сополи. Това е далеч от моята представа. АГРХ ... Защо не умрете всички? Толкова сте жалки, не заслужавате да живеете.

3 коментара:

  1. Според мен си афектирана от случката и следователно трябва да ти бъде отнета книжката!

    ОтговорИзтриване
  2. Само ако я поеме въпросният катаджия и то анално.

    ОтговорИзтриване