3/31/2011

Меме ли бе да го опишеш?


     Както си седях снощи и се чудех как да запълня скучната си сряда вечер, ровейки из фейсбук изведнъж едно досадно известие се появи пред очите ми. Беше покана. За "RojdEnnia mi deeen :P". Разбирате, че бях като тресната с парцал. Особено ако се има в предвид, че поканата ми беше изпратена от доста свястно момиче. Все пак реших да цъкна, за да отстраня объркването си, но всъщност се обърках още повече. Мястото: MAHAITE SE NQMA DA PRAZNUVAM и  допълнителната информация: AKO NE SI KANEN SE MAHAI!!!! MAHAITE SE WEEEEEEE NE VI POZNAVAM NQMA MQSTO U NAS ZA TOLKOVA HORA! доведе до изцъкления ми поглед за около 2 минути. След това вече всичко беше ясно. 
     Очевидно девойката на име Доби, която става на 22 решила да празнува рождения си ден и направила събитие за това, но грешката и' била там, че го направила обществено, а не частно. Сещате се какво могат да направят група разпасани тролове във фейсбук с такова нещо. И така за около ден и половина присъствие на партито са потвърдили някакви си 16 000 души. Проблема е, че апартамента на ДобитУуУ е малък, но тя откри решение, като се посъберем ще отидем някъде другаде. Предполагам на момичето няма да му е приятно 16 000 трола въоръжени със снежанка, салфетки и тоалетна хартия да присъстват на партито и'. А тя просто искаше да стане на 22 ... 
     На събитието също така ще присъстват и важни гости, демек ВИП-ове, като Бойко Борисов, Деан Неделчев, Чък Норис, Дарт Вейдър, Нео, Барак Обама, Енрике Иглесиас, Веселин Маринов и други важни клечки. За да участвате в събитието просто потвърдете тук, бъдете на адреса (София, Дружба 1, блок 43, вход В, етаж 4, апартамент 51) и носете снежанка, салфетки и тоалетна хартия (и още нещо ако се сетите). 
     Разбира се събитието не е реално, но това не значи, че не можем да се позабавляваме и по този начин да организираме едно спонтанно българско меме. Коментарите и картинките, които валят по стената на събитието са плачещо смешни, лично аз пролях доста сълзи от смях. 


6 коментара:

  1. последното XDDDDD

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Рожден ден с 16000 души...:D Аз лично бих го пробвал да го организирам това- така за тръпката. Интересно ми е обаче защо им е трябвала толкова много тоалетна хартия.
    Иначе event-а вече е отменен за съжаление. Не успяхме да се доредим до партито :( За разлика от цяла дружба хаха :D

    ОтговорИзтриване
  4. Преди да го отменят беше стигнало 20 000+ души :D
    Тоалетната хартия е заради последниците от снежанката .. сещаш се :D
    А няма значение пак ще отидем! Едно отменяне не може да спре 20 000 трола :D

    ОтговорИзтриване
  5. Даааа нищо не може да ни спре МУХАХАХАХААА
    (не се бях сетил за тези ефекти от снежанката - представи си опашката пред тоалетната при толкова много хора :D)

    ОтговорИзтриване
  6. Аз за това съм си уговорила тоалетната на съседите :D

    ОтговорИзтриване