3/03/2011

Преклон пред теб, Българийо!


      Мисля, че достатъчно пъти съм говорила за любовта си към Родината, така че знаете колко силно ми въздейства днешния ден. Да, голяма националистка съм и на 3 март не се страхувам да показвам чувствата си или да пролея някоя друга сълза. За нас българите това е може би най-личния празник и трябва да го почитаме подобаващо. България го заслужава!
     133 години свобода, 133 години независимост и чувството си остава същото, любовта е също толкова силна, макар на моменти хората да го забравят. Мисля, че сме длъжни пред себе си да се поклоним пред героите дали живота си за тази свобода, пред силата и надеждата им, пред красотата на страната ни, пред България. Ако не сте съгласни с мен ... мисля, че е срамно да се наричате българин. Това може да породи серия от нападки срещу мен, но в интерес на истината не искам да чувам извиненията ви за това не си правете труда. 
     Обичайте родината си, обичайте България, тя го заслужава, а ние го дължим на себе си.


Няма коментари:

Публикуване на коментар