1/10/2010

The Guy From The Bus




Предполагам всяка една от вас, момичета е имала така наречената "автобусна (или трамвайна) любов" ... добре де, любов е силна дума, даже прекалено, но в случая ще я използвам за да обособя младежа на който обичате да мятате погледи, защото прото е прекалено готин, за да му устоите. Сещате се, онзи с прекрасните очи, чаровната усмивка, страхотния парфюм и ... секси ръцете. О, да, знаете за какво говоря.
Но .. само аз ли съм или и вие като мен не смеете да го заговорите. Защо ли? Ами не знам, може би ще ви помисли за прекалено нахална и досадна, няма да ви хареса, ще иска да ви разкара, защото му лазите по нервите? .. Ако не бяха тези притеснения веднага щяхте да го заговорите, нали? ... Дам, и аз така.
Всеки път като го погледнете в очите ви се въртят милиони неща, които бихте правили с него (и не нямам предвид секс). Тези очи, толкова дълбоки и страстни. 
Само ако имахте смелостта да го заговорите ...

3 коментара:

  1. Повярвай..не си само ти.Почти всеки път има някое супер сладко момче,което адски ми се е искало да заговоря,но може би заради някакви си там норми или задръжки незнам коя дума е по-точна сякаш се блъскам в невидима стена.Но наистина,ако ги нямаше тези притеснения..100% бих го направила ;D
    Но пък от друга страна-защо не!?Живота е толкова кратък,защо да не пробваме нещо "ново"!?Макар и да получим поглед от рода на "коя по дяволите е тая и какво иска" си мисля,че ще си струва =)По единили друг начин губим това изяжащо ни отвътре притеснение и ставаме по освободени..
    Мах много се отплеснах.. :D

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха това беше яко, чак ме вдъхнови да го заговоря! :D Спечелиме на "живота е кратък" ^^

    ОтговорИзтриване