4/20/2011


Не съм перфектна. Не съм красива. Не деля хората по раса. Не деля хората по възгледи. Не деля хората по сексуалност. Деля ги по това колко човешки са в действителност. Не мразя хомосексуалисти. Не мразя пълни момичета или момчета. Не мога да обичам. Не мога да бъда сам сама. Не мога да поставя когото и да било пред приятелите си. Не мога да не разчитам на никого. Не мога да живея без музика. Не мога да живея без Three Days Grace. Не мога да живея без Doctor Who. Не мога да живея без Дейвид Тенант. Не мога да живея без София Буш. Не мога да живея без Тери Пратчет. Не се хваля. Не оставям приятелите си, когато се нуждаят от мен. Не съм перфектна. Не съдя хората, които също не са перфектни. Не ме бива в почти нищо. Не мисля, че ще успея. Не се предавам. Не губя надежда. Не се интересувам от хорското мнение. Не се старая да съм нечие перфектно копие. Аз съм това което съм. А ти?

Няма коментари:

Публикуване на коментар