12/08/2009

I need wings



Имам нужда от крила. Имам нужда от свобода. Всичко около мен се стеснява и ме задушава. Сивото ежедневие ме поглъща малко по малко в своя изтощителен кръговрат. Всеки ден е подобен на предишния - напрегнат, натоварен и скучен. Светът вече не е цветен. Цветовете в моя свят сега са черно и бяло. Няма лъч надежда ... Или може би има, но е прекалено малък, за да го забележа от всичкия този мрак? Черно и бяло .. това за цветовете около мен. Живота ми е черно бял. Имам нужда от крила - две огромни помощни колела с които да полетя. Да полетя и да се извися нависоко. Над всичко черно и бяло, там, където има цветове. Там, където ще успея да усетя полъха на вятъра, лъчите на слънцето, капките дъжд по кожата ми. Трябват ми крила с които да избягам от този свят, от този адски кръг, който изсмуква живота от мен. Има ли кой да ми помогне? Някой, който да ми даде тези крила? Или надеждите са ми напразно, мрачни и сами, останали последни в този черно-бял свят ... крила ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар