10/27/2009

За момчетата



Това може да е много феминистки пост според някой, според други много злобен към момчетата, но според мене си е чистата истина от гледна точка на това което съм преживяла. Ако не ви изнася не четете!
Ами драги ми момичета, ако сте сами и сте решили, че искате приятел .. е намирате се във една ситуация, която се случва 1 на 1 000 000 (и не като в книгите на Тери Пратчет). Да, вие може да намерите момче, но колко точно гафа ще има то, е един много дълъг въпрос! Нека го разгледаме по точки!
1. Външност -  Ако сте голяма късметлийка, може и да се натъкнете на правилния, но това само в случай че сте ГОЛЯМА късметлийка. Като изключим чалгарите с техните мазни косици, фешъните и техните щори, емотата, който не могат да ви видят от коса, и злобните дед метълисти (не, че нещо против дед метълистите, просто има такива между тях, които са адски злобни и ме плашат), остават около 40% от момчетата. Но тук настъпва още по-голяма трагедия! 10% от тези момчета са със смачкани физиономии, като че ли Бойко Борисов ги е минал със снегорина през лицето, или пък тежат не по-малко от 200 килограма (за тези специален поздрав със Криско & 100 Кила - Няколко Кила), да не забравяме и тези със покъртителните прически, защото без тях за къде сме? Но наистина процента на "красавци" е доста голям! Дали ще са като сварен картоф за пюре (а може би дори като пюре), или пък като напукано великденско яйце .. а може и пъпките да са им цъфнали, като черешата напролет! И ако все пак сте попаднали на някой от останалите 30% вие сте ГОЛЯМА късметлийка.
2. Манталитет - Ето тук вече от 30% оставаме на 10%. Защо, ще попитат някои? Ами защото ... 90% от момчетата са пълни кретени!!! Имам чувството, че с пердето мога да проведа по-смислен разговор! Не мога да разбера тия хора на село ли са расли, в джунгла ли, а може би са отгледани от дивите зверове ... защото точно на това си мязат. Може да прозвучи грубо, но не са нищо повече от още едно прасе в свинарника. Пият си биричката, гледат си мача и метат си мръсните гащи и чорапи из стаята, като че ли са богове и от вас се очаква да летите и да събирате след гъза им. Е, да, ама не! Ние не сме робини и не сме длъжни да им ходиме след гъза! 
Но да се върнем на манталитета, какъвто очевидно .. нямат! Освен за футбол, коли и жени ... ами то изчерпахме темите които можете да обсъждате с момче (о, евентуално и музика и филми, зависи дали няма никакъв манталтиет, или има зачатъци).
3. Отношение - Ужас и безумие! От къде да почна даже не знам! Нека видим .. най-голямо впечатление ми правят побоищата на които доста момичета са подлагани. Не мога да разбера защо Годзила си мисли, че като набие някой толкова слаб и е големи пич, едва ли не е новия Чък Норис ... Чък Норис, ако разбере за това ще ги помете с един ритник със завъртане и са аут! 
Но нека оставим това на страна! Нека кажем нещо и за подаръците, които получаваме! Не мога да разбера .. тия момчета поне капка мозъ имат ли?!?! Кажете ми, моля ви се,  как ще подарите на момиче часовник?! Кво да го прави? Да си го завре в гъза, за да сере на всеки точен час? Или пък ланец, к'во може да е фенка на някоя хип-хоп звезда, но това значи ли, че е дива фенка на Канией Уест и трябва да я накичим с ланец и цайси със щори? 
А относно въпроса за това дали те въобще се интересуват от нашето ежедневие не мисля и да говоря. Поне от личен опит мога да кажа, че ако вие не си кажете, той няма да ви попита ... Ако въобще ви пише или ви се обади. Защото все пак вие трябва да сте момчето във връзката и да правите ... ВСИЧКО ... Тях не ги интересува за вас, или поне 99% от тях, за тях е важно те да се оплачат, да са жертвите, защото те винаги са прави. Понякога не знам с 19 годишен ли говоря или с 9 годишен .. Явно при тях еволюцията почти не се е проявила. 

И все пак ако имате щастието да сте си намерили някои от този 1%, който ни остана, вие сте голяма късметлийка, и гледайте да не го изпуснете. А, ако те първа тръгвате на лов ... е, няма да намерите свестен, защото този 1% .. 99% от него са заети ... Така че вместо да се разстройвате заради някой изтръсляк с мозък в главата между краката, по-добре наблегнете върху ученето или забавленията. А ако посмеете да ревете за момче, аз лично ще дойда и ще ви начукам канчето!

9 коментара:

  1. Като чета подобни неща се радвам, че съм лесбийка xD

    ОтговорИзтриване
  2. Скъпа Уил,
    не знам точно как попаднах на блога ти и не знам и как точно пък се забих на този пост,но след като го прочетох щателно 3-4 пъти,просто не мога да се сдържа да не ти отговоря.
    Бидейки от мъжки пол, тъй де момченце,мисля,че ще ти помогна да откриеш, че има някои неща за които не си на 100% права.

    Така... Ами откъде да започна... Да за външността... Ами за съжаление май по този пункт имаш известно право,но все пак ще се зачекна малко.Сега,права си,че голямата част от момчетата не се поддържат във физическо отношение. НО! Има и много,които го правят. От друга страна повечето момичета днешна време под хубава външност разбират маркови дрехи, очила тип "пеперуда",които се носят независимо дали е слънчево или не,коса тип Дейвид Бекъм в няколко цвята и т.н. За мен например е изключително обидно да си боядисам косата... Сякаш не си доволен от това което имаш и айде,че модната тенденция казва, да се боядисаме всички в русо... Отврат!

    Сега относно Менталитета... "90% от момчетата са пълни кретени!!!" - ето с това вече съм напълно несъгласен! Какво означава менталитет?
    В крайна смтка ти сама си избираш с какви хора да контактуваш. Лично аз нямам много приятели,понеже като казвам приятел имам предвид човек,с когото мога да седна на една маса и след един час разговор да кажа - Ето затова сме приятели с теб! Надявам се да не се променяме и все така да си останем!
    Да дам пример с най-добрият ми приятел.Ами какво да ти кажа с него мога да говоря с часове... И наистина имам предвид часове... И все накрая стигаме да изконни въпроси като: Има ли смисъл живота и какъв е той? Какво означава добро и зло? Защо още си нямаме приятелки? и много много други...
    Но за съжаление като цяло и тук си права,че има големи идиоти. Но каквото търсенето такова и предлагането аз пък ще кажа. Ако момичетата харесваха умни,забавни момчета,които не се правят на тъпаци за да впечатлят едно момиче, то тогава всички щяхме вече да сме се намерили половинки.
    За отношението не искам да коментирам,понеже е строго субективно и зависи от човека изцяло. Само ще кажа,че до сега на познавам момче,което да е подарило часовник на приятелката си.

    Така като за край искам и аз пък да те запитам нещо относно момичетата. Защо все се оплаквате,че няма свестни момчета? Тях ги има,но сте толкова слепи да ги забележите,че кагото вече го осъзнаете е твърде късно...
    Защо като едно момче заговори момиче,момичето просто отговаря на въпросите и накрая се стига до един момент,в който момчето просто вече му е омръзнало да бъде като на разпит и настава едно тъпо мълчение. Казвам го понеже си е точно така. Просто момичетата според мен или поне голямата част от тях просто не са способни да споделят лична информация с момчета.

    Мда... Заболяха ме вече пръстите затова ще спирам. Дано не ме намразиш след като прочетеш това,но признай,че голяма част от нещата,които съм написал са верни :)

    ОтговорИзтриване
  3. Яд ме е, че сега като ти отговря, сигурно няма да го видиш, защото тука в блогър е така, чак сега видях отговора ти, за което се извинявам.
    В итнерес на истината харесва ми опозицията ти, радвам се, когато има някой, който да ме опровергае, особено когато е момче.
    Наистина си прав, на моменти преувеличавам, аз го знам, ти го знаеш, всички го знаем. Но нали това е чара на писането, винаги всички преувеличават ^^
    Аз лично не гледам особено външния вид, харесвала съм хора, които хората определят като много криви. Някои момичета (не мога да кажа всички, защото ще е лъжа и то голяма) не обръщат такова внимание на външния вид. ДА не говорим, че лично аз всички тези очилца и боядисвания ги мразя не в червата, ами не знам къде. А относно това, че момичетата не споделят, това въобще не е вярно, поне за мен и за хората които познавам. Момичетата имат нужда не само от момче, като някакъв предмет, те иамт нужда от приятел, т.е. да споделят с него. Вярвай ми, поне при някои е така.
    Сега за часовника! Имам приятелка, която получи от приятеля си часовник и ланец ... ЛАНЕЦ?!?!! Разбирам, момчетата не винаги могат да оцелят вкуса на момичето, ама .. айде малко уважение де .. на мен лично са ми подарявали розова роза .... интересно не би ли трябвало да е червена? (каквато още не съм получавала).
    Малко разхвърляно ти отговорих, но в момента съм малко разсеяна, извинявам се за което. Много се радвам, че изрази антитеза, даже ти благодаря за което, доказа ми че не всички момчета се глупави =]
    Ще е хубаво да си продължим разговора. =]

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей,

    Първо искам да си признаеш,че въобще не очакваше да ти отговоря :)
    Много мислих по нещата,които сме изкоментирали и да ти кажа, май дастигнах до заключението,че ние момчетата сме по-виновните в случая.
    Ако всяко момче като види изрусено момиче,което в едната си ръка държи цигара,а в другата бутилка бира, се възмути и си каже наум - Боже,каква пропаднячка! - то тогава може би и свестните момичета щяха да са повече. Трагичното е,че точно ние момчетата сме страхливците. Повечето от нас ще забравят на мига и принципи и морал, ако върху тяк се нахвърли някоя от гореспоменатите девойки. Тъжно наистина,но факт. Даже си спомням по философия (Хахаха,... Помня още какво сме учили по филосфия) имаше едно понятие, което много ми се беше набило в главата. Конформизъм - не че за теб ще е нещо ново де,но все пак - цитирано от Уикипедия: Промяна на поведението,чрез която индивидът отговаря на натиска на групата. Точно такива сме момчетата в голямата си цялост. Уж ни наричат силния пол,но да ти кажа май сме по слабия.
    Да вземем едно семейство например. Ако мъжът е свестен,то и цялото семейство ще е наред. Ще поптиаш - Защо? Нека изобразя перфектния съпруг по мое субективно мнение (или поне това е,което аз искам да съм един ден живот и здраве):
    1.Мъж,който поставя семейството си на първо място и би дал живота си в буквалния смисъл на думата за да опази жена си и децата си.
    2.Да има силен характер и воля. Да не е лекомислен и да обмисля всяка своя дума.
    3.Да се поддържа във физичско отншение и да знае някакъв боен спорт (С други думи да може да защити семейството си ако се наложи).
    4.Финансово независим. Да взима такава заплата,че дори и жена му да не работи парите да стигат.
    5. Качествата като мил,чаровен и любеобвилен се подразбират,но нека не ги забравяме. А да... И тук да добавя чувство за хумор,което е много важно според мен. Къкв мъж си,ако не можеш да резсмееш жена си поне по един път на ден.
    6.Хммм... Какво остана... Да може да свири поне на един инструмент, за предпочетате пиано,китара или и двете. Да може да танцува - но не кючеци,а по-скоро народни танци.Тоест да уважава традициите на предците си и да знае откъде е тръгнал.
    7.Да помага на жена си в домакинството. Може да ти струва смешно,но поне в моето семейство баща ми май е възприел патриархалните порядки твърде насърце и като трябва да си мръдне пръста да измие чиниите или да простре дрехите стават направо велики дискусии.

    Ами това са според мен да ти кажа най-важните неща. Може би съм забравил нещо,но ще ми простиш предполагам. :)
    Идеята на цялото това нещо беше,че просто ако мъжът е на място то и жената ще е на ниво.А то какво се получава.Хубавите и съвестни момичета къде по стечения на обстоятелствата,къде по собствена воля просто с течение на времето започват да намаляват критериите си спрямо момчетата - иде реч започват да се заглеждат по момчета,които пушат,пият,говорят като босове от мафията,а всъщност са квартални лекета,дето не знаят колко е десетичен логаритъм от 10.
    В същото време свестните момчета виждат как нормалните момичета остават все по-малко и по-малко на брой и решават от своя страна и те да свалят гарда при избора на приятелка. И така накрая имаме една купчина хора,които просто са си снишили критериите дотолкова,че вече не изглеждат добре в очите на тези,които са предпочели да не си променят изискванията.Пфф.. Сега като го чета изглежда толкова объркано това,дето съм го написал по-горе,но се надявам да ме разбераш.
    Поста се получи по-дълъг отколкото мислих,но смятам,че си е заслужавало писането :)
    Доскоро!

    ОтговорИзтриване
  5. Хаха наистина не очаквах отговор, но се радвам, че получих такъв.
    Да прав си, до колкото разбрах тезата ти се крепи на това, че всеки сваля критерия си за другия и това води до един вид собствено занемаряване. Напълно съм съгласна. И двата пола са виновни за това което е настъпило - пълен хаос. Имам чувството, че местата тотално се размениха силния пол стана нежния и обратното. Което е глупаво, защото
    си има някакви стеротипи, колкото и да не ни се иска да ги следваме.
    Ама не може момичетата да правят първата крачка винаги ... Скоро ми е интересно кой кого ще е*е (знам, че е малко вулгарно, ама ...).
    И в крайна сметка постигаме доста странни двойки, който пораждат смях като ги видиш на улицата. Имам предвид, някакъв супер симпатичен младеж с кецове и суитчър от антистар хванал под ръка пълната кифла - очилца с щори, пола (тип коланче) и златни пантофки (естествено всяко в различен цвят,
    защото не може всичко да е еднакво и скучно!) ...
    За мен тва е един пълен безпорядък. Защото той изглежда интигентен, тя - пълна лигла ... и ме е яд.. Ей така, яд ме е за готините хора, дето са паднали толкова долу, за да ходят с момичета, който не са за тях. И всичко това само, за да не останат сами. It's kind of pathetic ..
    =P
    Пак се раздрънках. Надявам се да отговориш ^^ =]

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей,
    За пореден път съм съгласен с почти всичко,което си написала, и само ще се опитам да доразвия проблема пък докъде ще я откарам ще видим. :)
    Това,че виждаш по улицата такива двойки да не те учудва. Истината е,че това момче,което си го видяла с кифлата е същия като нея. Казваш изглеждал интелигентен, а истината е съвсем друга. Как може интелигентно момче да се хване с такова момиче? Не може. Значи просто той не е толкова интелигентен за колкото го миклиш.
    Това е и разковничета на нещата като цяло. Срещаш някой по-нормален. Гледаш го на външен вид става. Не говори някакви пълни глупости - хайде още една плюс точка. Ставате приятели (не обичам думата "гаджета",понеже ми звучи доста детски и глупаво) и изведнъж ти започваш да откриваш,че той не е това,което си мислила.И бавно постепенно нещата почват да се влошават.Повечето двойки изкарзват по около година-максимум две и дотам. Просто в един момент се стига до ситуациято,където вече не ти пука какво ще говорят другите зад гърба ти,не ти пука,че пак ще си сам и си казваш Майната му!Дотук бях!
    И така преминаваш нататък. Важното е да се поучиш от ситуацията - нещо,което много малко правят. Повечето просто забравят и повтарят същата грешка. И то главно защото просто нямат силата и волята да си кажат: "Заслужавам нещо по-добро!" Обикновено в периода 18-27 години хормоните толкова им играят на някои,че са направо като зайци за разплод. Направо ми се доплкава като си помисля колко зле е ситуацията в момента. Допреди 50-60 години хората не са използвали думата секс толкова често,просто защото са я смятали за грозна и мръсна. Да вземем да речем израза "да правя любов"... Ами просто не мога да го сравнявам с "изчуквам","нанизвам","забивам","свалям" и т.н. Къде отиде романса,къде отиде флирта,любовната игра, за които авторите в миналото са писали толкова много. Еми отговорът май е - Няма ги вече тез неща,батко!
    Днещно време говорим за бройка,за презервативи,за силикон... Мани я ти любовта... Я я вамериш, я не... Затова каквото ти падне - смело напред...

    Ето това си мисли масата...

    Съжалявам,но се поизнервих и ми се зачести сърдечния ритъм затова ще спирам дотук. Ще се радвам ако пишеш. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Е, този път не съм напълно съгласна.
    Просто защото мога да ти дам точен пример (познавам хора) за интелигентно момче и пълна кифла. И ме е яд за него, защото може повече, но по някаква неведома причина е с тази терористка с достатъчно фондьо тен да изкара зимата като се храни само с това.
    И не знам той защо си го причинява!

    И с другото не мога да се съглася, просто защото имам приятели (мога да дам най-малко 3 примера на момента) за истинска любов. Нямам предвид чукане и т.н., имам предвид хора, които наистина им пука един за друг и вече повече от две години са заедно, щастливи и всеки път като се видят се радват един на друг, не са си омръзнали, а напротив - дори се искат още повече.
    Което ми напомни, че се бях засилила да пиша нов пост хаха
    Та да това е, което исках да кажа. =]

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей отново :)
    Ще се повторя за пореден път,но...
    НЯМА СВЯСТНО МОМЧЕ,КОЕТО ДА ИЗЛИЗА С ТЪПО МОМИЧЕ!
    Просто се лъжеш,че го познаваш. Да те питам в колко ситуации си го виждала това момче да реагира. Защото да ти кажа докато не видиш някой как се държи в различните ситуации то ти не можееш да кажеш,че познаваш човека. Давам пример с най-добрия ме приятел. Края на 11. началото на 12. клас ми споделя,че от класа му има супер готина и яко момиче - не пуши,не пие като свиня,облича се скромно,но с вкус,не прави тъпи изказвания и мисли преди да говори.
    ОК. Дотук всичко тип-топ. Ходят един-два пъти на кафене,кино и прочие. Моят чомек хлътва до уши. След 2-3 седмици, през които не се чуваме, аз му звънвам за да го открия,че за пореден път и сбъркал. Еми момичето се оказва,че обича да изполцва така нареченити от нас опияти... При това често. И той грокия от къде да знае - да не би да я следи ден и нощ...


    Момичетата съдите доста честа по външния вид,което не ви прави чест,ама какво да се прави. Да речем в поста ти за момчето от автобуса този първия коментар на момичето мисля,че е пълна глупост. Кой нормален ще съди за човек по дрехите и ръцете на другия. Направо тийнейджърско изказване. Да цитирам: "Живота и толкова кратък,защо да не пробваме нещо ново." Мале,мале,мале... Това момиче със сигурност или ще пропуши,или ще се пропие някой ден. В крайна сметка ще е от тези,които си смъкват критериите, за да намерят някой подходящ...

    За това,че истинската любов съществува съм абсолютно съгласен обаче :) Ако не съществуваше това би означавало,че съм си пропилял живота досега в търсене на нещо,което не може да бъде открито. Идеята ми беше,че като цяло малко са тези,които успяват да я намерят... Обикновено всичко опира до компромиси отстрана и на двете страни.
    И един ден тея компромиси тъпкано им се връщат.

    Нещо съм в песимистично настроение днес, за което ще ме извиниш :)
    Като цяло май съм на приливи и отливи. Има дни,когато си мисля,че имам силата и куража да променя целия сват, и има други дни,в които се чувствам толкова безсилен и незначитен,че запчовам да си мисля,че масата ще ме погълне...

    ОтговорИзтриване
  9. Ммм ..
    ще започна с това против изказването на девойката, че живота екратък. В инетерес на истината като се замислиш, какво сме ние в историята на човечеството, а още по-малко на планетата или вселената? Едно пълно нищо. Живота НАИСТИНА е кратък. Е, да няма да пробваш всичко, но това не значи да си като кон с капаци и да риеш на едно място.

    А за момчето в автобуса. Наистина не знаеш как изглежда той, за да съдиш, че харесвам момчетата по външния вид. Вярвай ми, той въобще не е първият красавец и съм го чула от доста хора, който ми се подиграват как може да го харесвам(въпреки че според мене е страхотен). Така че, като аз го описвам по този начин не значи, че е първия красавец, значи, че това са нещата, които харесвам в него.
    Е, ако не познавам приятелите си, не знам кой познавам. Говоря за неща, които съм виждала и знам, не говора за просто теории. Вярвай ми ;)
    Надявам се следващия път да си в по-оптимистична кондиция
    ^^

    ОтговорИзтриване